September 1, 2002
Bowling och biljard är inte sååå dyrt, men ganska socialt och trevligt.
En mycket underskattad sport är squash. Det är hur jäkla kul som helst. Så jäkla härligt att få drämma till bollen så hårt att armarna nästan ramlar av. Till skillnad från t.ex. tennis som kräver väldigt mycket teknik, så kan man i squash ha mycket roligt trots att tekniken är dålig. Det man saknar i skill tar man tillbaks med kraft! 😀
November 16, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: Gör alla punkterna i cp-listan, då lär du ha att göra ett tag.
hehe vad är "cp-listan"??
x-per wrote: Metz, du kanske skulle gå kvällskurser i svenska?
Vore nog en bra start!.
hur visste du att jag hade IG i svenska A 😛 (antagligen för att jag suger på svenska)
tack för alla svar men jag tänkte mer liksom vafan gjorde man när man va yngre va man ute o cycklade i timmtal i skog o mark lr hängde i centrum tills man motvilligt gick hem vid 21-22 tiden
jag syftar lite mer på.. hmm jag vetifan vad jag syftar på men fortsätt o skriv förslag till mig o alla andra med samma probbs (det lär vara rätt många) 😀
@Hauk jag skulle aldrig ställe min snöskoter hemma hos dig om jag nu hade nån 🙂
@keffing det låter fett skojj men är det inte olagligt att ens planera en sånn sak
May 12, 2002
skulle också villja ha lite att göra på dagarna, jag blir skittrött av skolan, sen när man kommer hem försöker man på sig läxorna men man somnar istället... sen har man massa annat också, te x repa till nåt musikcafe eller typ musikalredovisning. eller så så ska man öva på nåt instrument. aldrig en lugn stund! sen har man rätt vad det är spelning! aarhg!
October 17, 2002
keffing wrote: fan planera ett bankrån med dina polare... fixa värsta planen med typ allt med, var ni ska fixa vapen o allt... sen så kan ni ju genomföra den också om ni vill
japp, detta är skoj, men det gäller bara att lägga av när man har kommit fram till en plan som är omöjlig att misslyckas med.
annars så fixar man ett stort kompisgäng så händer saker o ting utan att man behöver anstränga sig.
1 Guest(s)