October 25, 2003
Shinji wrote: [quote=M_Pricken_J]nån som kom in objuden eller??? 🙂
Mind wrote: tell me more was it mommy ??
Haha, ni skulle bara veta :bgrin:
.... Nej, det var inte mor min :rull:
EDIT: Traumatisk upplevelse säger jag bara :cy:
Har man sagt A får man säga B.
Kom igen nu, vi är nyfikna n3rds iaf!
June 17, 2002
JAPP...=)
Hmm...
Måste avsluta varje mening med tre punkter... ehhm.. som ni säkert har märkt...=)
Har speciella orgningar på skrivbordet (skrivbordet i datorn)
kan inte minimera t ex ICQ, MSN eller winamp med nån kontakt/låt markerad.. måste avmarkera först..
volymkontrollen i Winamp/XMMS måste alltid vara på 78%... sänker jag musiken så gör jag det på förstärkaren...
Nu när jag bor själv i lägenhet som student måste jag alltid låsa ytterdörren, även när jag e hemma...
Numlocklampan måste alltid lysa...
I t ex StarCraft måste mina byggnader vara organisreat byggda.. vill inte ha onödiga mellanrum mellan mina supplydepos eller bunkrar t ex.. eller mina polons eller plasma cannons... dom ska ligga i fina rader..
det gör mig rätt slö i spelandet o inte alltid lika bra strategiskt.. men men...
Jag har massa andra oxå.. mindre.. som jag itne kommer på just nu...=)
June 4, 2004
MULLVADEN wrote: JAPP...=)
Hmm...
Måste avsluta varje mening med tre punkter... ehhm.. som ni säkert har märkt...=)Har speciella orgningar på skrivbordet (skrivbordet i datorn)
kan inte minimera t ex ICQ, MSN eller winamp med nån kontakt/låt markerad.. måste avmarkera först..
volymkontrollen i Winamp/XMMS måste alltid vara på 78%... sänker jag musiken så gör jag det på förstärkaren...
Nu när jag bor själv i lägenhet som student måste jag alltid låsa ytterdörren, även när jag e hemma...
Numlocklampan måste alltid lysa...
I t ex StarCraft måste mina byggnader vara organisreat byggda.. vill inte ha onödiga mellanrum mellan mina supplydepos eller bunkrar t ex.. eller mina polons eller plasma cannons... dom ska ligga i fina rader..
det gör mig rätt slö i spelandet o inte alltid lika bra strategiskt.. men men...Jag har massa andra oxå.. mindre.. som jag itne kommer på just nu...=)
inte visste jag att de kunde vara så extremt(...)
å inte visste jag att nån spelade "star craft" längre
June 4, 2004
tindy_14 wrote: [quote=Shinji][quote=M_Pricken_J]nån som kom in objuden eller??? 🙂
Mind wrote: tell me more was it mommy ??
Haha, ni skulle bara veta :bgrin:
.... Nej, det var inte mor min :rull:
EDIT: Traumatisk upplevelse säger jag bara :cy:
Har man sagt A får man säga B.
Kom igen nu, vi är nyfikna n3rds iaf!
håller med til fullo
vad var d som hände
June 17, 2002
M_Pricken_J wrote:
inte visste jag att de kunde vara så extremt(...)
å inte visste jag att nån spelade "star craft" längre
Jopp. så extremt e det.. :cy:
kan vara rätt jobbigt ibland.. t ex om man sitter med en polare vid hans dator o han sitter o leker med MSN o winamp o så o inte avmakerar eller har volymen rätt.. jag får nästan tokspel på det o säger till personen att fixa rätt...
Klart man lirar världens bästa strategi spel...=)
June 4, 2004
kan vara rätt jobbigt ibland.. t ex om man sitter med en polare vid hans dator o han sitter o leker med MSN o winamp o så o inte avmakerar eller har volymen rätt.. jag får nästan tokspel på det o säger till personen att fixa rätt...
Klart man lirar världens bästa strategi spel...=)
förstår ditt "problem" men kan inte direkt säga att star craft e d bästa strategispelet som gjorts... men jag kan inte säga vilket som E d bästa heller...
June 17, 2002
M_Pricken_J wrote: en sak jag e extremt nogran med e att alltid se efter om jag har alla mina saker kvar i fickan... kan få lite problem med d iblad...
exempel: e ute å går, å helt plötsligt stannar jag upp, stoppar ner näven i fickan för att se om allt finns där...
d kan va jobbigt...
Brukar jag oxå göra.. men jag stannar inte...
O jag känner mig jävligt tom utan plånbok, mobil o nycklarna...
e jag utan nån av dom går jag o tänker på det hela tiden...
June 3, 2001
Jag "måste":
Vända upp och ner på glaset/muggen och blåsa i det innan jag häller nått i det.
Tänka "NU!" mellan dom vita pinnarna som sitter på sidan av vägen. <- Jobbigt.
Ser jag en ensam sten som ligger på gatan när jag är ute och promenixar så måste jag sparka bort den.
3 Guest(s)