June 23, 2002
Ja sitter och är sjuk, inte roligt.. influensan har smittat Sollentuna som sagt snackade med några polare och av dem var 4st till sjuk.
Precis sovit två timmar efter iprenen slutat värka så fick otrolig feber o huvudvärk så var tvungen och försöka sova lite när jag tagit en ny ipren.
Hade som sagt planerat och gå ut med polare och ha lite roligt så händer detta.
Kunde jag inte varit sjuk i veckan istället, så fruktansvärt tråkigt att sitta inne på helgen.
Nån som har lite tips på hur man kan bli frisk snabbare och vad man kan göra när man har så otroligt tråkigt?
Hoppas ni får en trevlig helg iaf. 😉
June 23, 2002
Jo, sitter uppe lite nu har tagit en ipren för ett tag sen som börjar verka så jag orkar sitta uppe lite, har precis sovit några timmar.
Men det blir väl att kolla på lite rullar och dricka läst o käka massor med godis.
Godis är ju helt klart den bästa medicinen när man är sjuk. 🙂
June 23, 2002
Xuestor wrote: [quote=macrus]Nån som har lite tips på hur man kan bli frisk snabbare och vad man kan göra när man har så otroligt tråkigt?
Ta en whisky varje morgon innan du går upp ur sängen, så kommer du inte vara sjuk för resten av ditt liv...
Jag tänkte om man skulle ta en klunk vodka för halsen för det blir ju varmt och är bra för halsen, men har ju tyvärr tagit ipren. 😉
1 Guest(s)