March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=denstore]Kan ingen med TV-kort spela in hela rasket? Jag vill se det mesta, men är borta! Och inte får det plats på ett sunkigt VHS-band heller.:(
Får man det? Klassas inte det som warez?
Jag vet inte. Om någon bandar en film från TV åt en kompis, så är det väl ett mycket tveksamt fall. Om man bandar den, kopierar upp den, och säljer, byter eller visar mot betalning är det väl en annan sak.
Och sedan gäller det ju AC och Morörhead. Då kan man bryta alla regler....;)
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman][quote=denstore]Kan ingen med TV-kort spela in hela rasket? Jag vill se det mesta, men är borta! Och inte får det plats på ett sunkigt VHS-band heller.:(
Får man det? Klassas inte det som warez?
Jag vet inte. Om någon bandar en film från TV åt en kompis, så är det väl ett mycket tveksamt fall. Om man bandar den, kopierar upp den, och säljer, byter eller visar mot betalning är det väl en annan sak.
Och sedan gäller det ju AC och Morörhead. Då kan man bryta alla regler....;)
Okej, jag vill i.a.f. ha Iron Maiden. 😛
October 16, 2003
Dehman wrote: [quote=BelGarath]tänk va många gigabyte 12 timmars inspelning tar okomprimerat 😀
Men där var en i NH kanalen igår som skröt om sina 3.8TB han kan göra det. 😛
jag har inte riktigt så mycket men jag kan nog spela in det ändå... ska fundera lite... jag vill nog använda datorn också
February 12, 2003
Haha vilka folk det va på parkeringen!
<[0.5Mbit]x-per> HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR
<[0.5Mbit]x-per> eller vad?
<[0.5Mbit]x-per> precis
<[OP]TheBigBadBud> han lär ju inte frysa 🙂
<[0.5Mbit]x-per> hahahhhha
<[0.5Mbit]x-per> kolla den då 😀
<[OP]Micke> fyfan vad alla ser ut 😛
<[OP]Micke> inga snygga babes =/
<[0.5Mbit]x-per> Ärligt talat....borde inte alla människor dött ut på 70-80 talet! Alla såg ju ut som fan
<[Telia]Sr1-Martin> riktigt skabbiga personer 😀
3 Guest(s)