May 1, 2003
festisMER wrote: Hm.. Kanske ska ge filmerna en chans iallafall.. Läsa orkar jag verkligen inte.
Böckerna är mycket bättre! Du kommer att orka läsa bara du har börjat! Sen vill du inte att böckerna ska ta slut. Så känner jag iaf, och jag är ingen storläsare i vanliga fall.
Tur att böckerna blir tjockare och tjockare iaf 😀
August 20, 2001
Marron wrote: [quote=festisMER]Hm.. Kanske ska ge filmerna en chans iallafall.. Läsa orkar jag verkligen inte.
Böckerna är mycket bättre! Du kommer att orka läsa bara du har börjat! Sen vill du inte att böckerna ska ta slut. Så känner jag iaf, och jag är ingen storläsare i vanliga fall.
Tur att böckerna blir tjockare och tjockare iaf 😀
Exakt... Jag läste sista boken på några dagar och den är på 1000 sidor
May 17, 2004
**********'halv spoiler***********
första, andra, tredje, och fjärde boken är mest "åå harry potter". i femman är harry så bakomflötet att man glömmer bort de sidor där det är fullt med "åå harry potter" meningar. Första filmen var bra för små barn, andra var lika så men ändå den som kommer in på topp 10 sämsta-filmerna-i-världen då de var en så dålig filmatisering. De höll "åå harry potter" i den första och andra men den i den tredje fick emma wattson den större rollen då harry sa nära allt efter henne. i den tredje var nästan mer fel opm man jämför med boken men den var mycket bättre filmatiserad. tredje filmen var en bra film i sig men alla kommer nog inte gilla den.
1 Guest(s)