November 22, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....32,00.html
Gissa om det är konservativa kristna som e igång 😉
June 30, 2003
Vissa människor har för mycket fritid. Så fort nått populärt dyker upp så kommer det proportionellt lika många motståndare. Men det kommer alltid att vara så här. Men dom har rätt till sina åsikter även om jag/vi tycker att det är hur dumt som helst
Xuestor wrote: Fan, kommer aldrig glömma när de va massa idioter som gjorde så darkwing Duck lades ner på tv4.
Det var väl ändå SVT det gick på(disnydags)? jag blev asförbannad då me. Jag tyckte om den serien mycket.
July 14, 2004
MoparPower wrote: [quote=Tindy][quote=Xuestor]Fan, kommer aldrig glömma när de va massa idioter som gjorde så darkwing Duck lades ner på tv4.
Och Power Rangers 🙁
:)R :)R :)R
mm...
De som inte läst böckerna:
Dom sa att "ondskan råder och att trygghet aldrig uppnås"
för det första!, vem fan är trygg i dagens värld?
För det andra! De personerna som är huvudpersonerna i boken är invävda i enorm trygghet med dumbledore som skyddsängel, har man läst boken så vet man detta, verkar mest som dom har suttit och vridit vänt på detta tills de har passat dom.
September 16, 2002
Tindy wrote: [quote=Xuestor]Fan, kommer aldrig glömma när de va massa idioter som gjorde så darkwing Duck lades ner på tv4.
Och Power Rangers 🙁
Ja! De avbröt mitt i en "To be continued"-del!
Första avsnittet där de introducerar Tommy (den gröna, som har en egen zord, Dragonzord medan de andra var tvungen att gå in i Battle Tank Mode med sina Dinozords, för att de sedan skulle merga till Megazord som ändå inte hade samma höga coolhetsfakor ) och så blir det ju självklart "To be continued" när det var som mest spännande och del 2 sände de aldrig!
2 Guest(s)