December 15, 2002
kolla http://www.flashback.se, dom har ett drogforum med lite pundare du kan fråga.
Vet t.om personer här på NH som uttalat att dom sysslar med droger på flashback, no names mentioned 😉
March 1, 2001
skall du testas har du _rätt_ att välja mellan kiss och blodprov. inte säkert att du vet eller polisen säger det till dig. Välj då blodprov då THC (aktiva ämnet i hasch) är svårare att spåra i blod än urin)
annars e som sagt flashback bästa hangouten för den som e nyfiken 🙂
February 12, 2003
Spinnjonte wrote: Hmm, finns de så dumma idioter här som håller på med sånt......uttalanden om att man håller på med sånt borde ju leda till ban illa kvickt...
Det är bra att du har sån respekt för andras uttalanden, du är ju så trevlig och förstående att vi alla älskar dig!
March 1, 2001
Spinnjonte wrote: Hmm, finns de så dumma idioter här som håller på med sånt......uttalanden om att man håller på med sånt borde ju leda till ban illa kvickt...
men sakta i backarna nu..vem har sagt att han/hon "håller på" med sånt?
men som du säger, om nån typ säger "hej jag knarkar, det är jättekul. ni borde prova" så förtjänar dom en ban/varning då detta först å främst inte är ett drogforum
December 15, 2002
Spinnjonte wrote: Som ovan......läste lite fel i Extatics inlägg......missade att det var på flashback de uttalat att de använde droger....
Vad jag menade då var ju att om nån säger nåt här på NH typ "jag använder droger" så tycker jag en ban är på sin plats återigen...
mjo, jag skrev nog lite luddigt. Menade ju att det var medlem/medlemmar här på NH som skrivit på flashback att dom använder droger...
March 10, 2002
Spinnjonte wrote: Som ovan......läste lite fel i Extatics inlägg......missade att det var på flashback de uttalat att de använde droger....
Vad jag menade då var ju att om nån säger nåt här på NH typ "jag använder droger" så tycker jag en ban är på sin plats återigen...
Då borde det bli ban på alla underåriga som dricker alkohol också. Alla som kör trimmade mopeder etc. 😎
December 15, 2002
Dehman wrote: [quote=Spinnjonte]Som ovan......läste lite fel i Extatics inlägg......missade att det var på flashback de uttalat att de använde droger....
Då borde det bli ban på alla underåriga som dricker alkohol också. Alla som kör trimmade mopeder etc. 😎
...och kanske det som är det mest aktuella på ett datorforum, nämligen brott mot upphovsrättslagen 😉
March 10, 2002
Extatic wrote: [quote=Dehman][quote=Spinnjonte]Som ovan......läste lite fel i Extatics inlägg......missade att det var på flashback de uttalat att de använde droger....
...och kanske det som är det mest aktuella på ett datorforum, nämligen brott mot upphovsrättslagen 😉
Ja, men såvitt jag vet så skrivs det inget det på detta forumet.
1 Guest(s)