July 29, 2003
Hej min "kompis" har ett problem han råkade röka lite hash igår (första gången) den 31:a och han ska till sjukhuset och operera bihålerna den 7:e. Den 6:e så ska han ta massa prover typ blodprover osv. Nu undrar han om någon har nån erfarenhet om detta om det kommer synas, hur länge det finns i blodet osv. Har hört att man kan äta något för att det snabbare ska försvinna. Jag vet att detta inte är rätt sorts forum för detta men gör iaf ett försök. Har googlat runt lite men hittar inget bra så alla tips om sidor och andra tips uppskattas i högsta grad...
March 11, 2003
Råkade röka lite hasch? Troligtvis kommer de inte att hitta något, eftersom de inte kommer att titta efter spår av det. Men egentligen hade det ju varit lika bra att han åkte dit....
Och nej, man kan inte äta något för att driva ut det snabbare. Det sitter lagrat i fettvävnaderna i några månader, så det är inte så enkelt.
October 29, 2001
July 1, 2002
Nej det är inge bullshit det inte. Har använt den metoden förut , tog ca 8 dagar att få det ur systemet då jag sökte jobb så kollade dom efter spår av det , därför var jag tvungen att äta mkt fisk grönsaker och dricka massa vatten.
Gick även på TV det dära , där man kan göra eget urin test hemma , finsn massa saker och beställa hem från nätet.
February 3, 2004
Snap wrote: Hej min "kompis" har ett problem han råkade röka lite hash igår (första gången) den 31:a och han ska till sjukhuset och operera bihålerna den 7:e. Den 6:e så ska han ta massa prover typ blodprover osv. Nu undrar han om någon har nån erfarenhet om detta om det kommer synas, hur länge det finns i blodet osv. Har hört att man kan äta något för att det snabbare ska försvinna. Jag vet att detta inte är rätt sorts forum för detta men gör iaf ett försök. Har googlat runt lite men hittar inget bra så alla tips om sidor och andra tips uppskattas i högsta grad...
1. Man ser inte det på blodprov
2. Det sitter i mellan 7-30 dagar
3. Beroende på mängden, var det "lite", så är det tveksamt om
det kommer sitta i en månad.
4. Dom måste kolla efter det för att kunna se det, på just urinprov.
5. Om han vill vara på säkra sidan så skall han dricka mycket
vatten, och om man vill vara på den 100% säkra sidan så skall
han blanda ut vattnet med San Maria's citronsyra.
(tror dock inte din kompis behöver oroa sig, hälsa honom att
han är en jäkla klant..)
om du eller din kompis hamnar i mer sånna här situationer kan
ni kolla in http://www.swecan.org
dom har ett forum..
February 3, 2004
John_lz wrote: Om man gör drogtest med blodprov ser man spår efter canabis i ca 7 veckor efter intaget. Det lagras som sagt i fettvävnaden och sitter därför kvar länge. Glöm vattendrickande och fiskätande, det är bara snack. Skoj att du verkligen gjort det dock. 😀
blod och fettvävnader har inget med varandra att göra.
däremot ser man det upp till 7 år i ryggmärgen, och då
behöver man inte leta efter det.
många som hade sin ungdom på 70-talet och fick ett "tidigt"
diskbrock kanske fick sig lite spanx av doktorn :>
4 Guest(s)