February 12, 2002
Om ni mer än bara snabbkollar på bilden så inte ser han helt svag ut.. Karvar man bort lite underhudsfett på magen och lyfter upp lite hud som förståeligt nog med ålder och kosthållning blivit lite slapp så är han fortfarande betydligt grövre (å starkare :P) än alla här.. 🙂
March 15, 2002
Death On Wings wrote: Känner igen bilden och den är tagen från hans semester på hawaii som han tog före han gjorde T3.
Edit: Aftonbladet är den sämsta tidningen man kan få för pengar, renva rama skvallerskiten.
Det har du rätt i, jag tror t.o.m att just den bilden fanns på aftonbladet för några år sedan.
February 12, 2002
MoNsTeR wrote: [quote=Death On Wings]Känner igen bilden och den är tagen från hans semester på hawaii som han tog före han gjorde T3.
Edit: Aftonbladet är den sämsta tidningen man kan få för pengar, renva rama skvallerskiten.
Det har du rätt i, jag tror t.o.m att just den bilden fanns på aftonbladet för några år sedan.
Exakt va jag tyckte me, fast ja vågade/orkade inte ta en diskution om det.. Fast nu kan ja backa upp i stället.. 😉
July 4, 2003
Den första bilden är från när han spelade Thor va ?
Jag tycker då inte han ser så värst hopkrympt ut. Tycker det mesta verkar finnas där fortfarande, javisst tuttarna hänger lite, men spänner han de så tror jag inte de hänger så nedrans mycket.
Grabben har nog mer muskler än vad väldigt många 55+:are har tillsammans.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)