June 1, 2003
Min hastighetsmätare på min Honda MT5 fungerar inte. det är inte vajern el drivningen i hjulet. så det måste vara mätarn det är fel på.
Jag undrar om någon kanske skulle råka ha en hastighetsmätare hemma liggandes el om ni vet av nån som har. el vet om man kan köpa nånstans. ja helt enkelt vill jag få tag i en hastighetsmätare :blink: 😀
September 12, 2001
Jonne88 wrote: Min hastighetsmätare på min Honda MT5 fungerar inte. det är inte vajern el drivningen i hjulet. så det måste vara mätarn det är fel på.
Jag undrar om någon kanske skulle råka ha en hastighetsmätare hemma liggandes el om ni vet av nån som har. el vet om man kan köpa nånstans. ja helt enkelt vill jag få tag i en hastighetsmätare :blink: 😀
Den gick sönder efter du hade kört 120+ va ? 😉
March 14, 2001
skiroy wrote: [quote=Jonne88]Min hastighetsmätare på min Honda MT5 fungerar inte. det är inte vajern el drivningen i hjulet. så det måste vara mätarn det är fel på.
Den gick sönder efter du hade kört 120+ va ? 😉
haha :hehe: :)R
June 1, 2003
köpte en cykeldator idag. Montera dit den och testade med tjejens vespa brevid. när hon körde 40 enligt hennes mätare visade min 37-38km/h. så jag lät det vara.
moppen går på
1:an - 31km/h :O mkt tycker jag.
2:an - 52km/h mkt det med.
3:an - 69km/h
4:an - 80km/h prick :).
jag tycker jag har konstigt utväxling. men jag vet inte :p.
September 13, 2002
Jonne88 wrote: köpte en cykeldator idag. Montera dit den och testade med tjejens vespa brevid. när hon körde 40 enligt hennes mätare visade min 37-38km/h. så jag lät det vara.
moppen går på1:an - 31km/h :O mkt tycker jag.
4:an - 80km/h prick :).jag tycker jag har konstigt utväxling. men jag vet inte :p.
i hastighetsmätare har du alltid en felvisning, dvs den visar mer..
på MC så får dock hastighetsmätaren max visa 10kmh för mycket mellan 40 å 140 kmh (va nån skum formel föratt räkna dedär som ja inte kommer ihåg)
men min moppe gör:
1an 100+
2an 150 ellernåt,,, fan ja får gå ut å prova
3an?
4an?
5an?
6an 255+ på mätaren (får toppa den nån dag..
så då kan man säga "sayonara moppefuckon"
July 14, 2004
Jonne88 wrote: köpte en cykeldator idag. Montera dit den och testade med tjejens vespa brevid. när hon körde 40 enligt hennes mätare visade min 37-38km/h. så jag lät det vara.
moppen går på1:an - 31km/h :O mkt tycker jag.
4:an - 80km/h prick :).jag tycker jag har konstigt utväxling. men jag vet inte :p.
31 på 1an?
min moppe maxar 70 och jag kan bara komma upp i typ 15/20kmh på ettan innan jag måste växla.. :/
September 13, 2002
heimdal wrote:
i hastighetsmätare har du alltid en felvisning, dvs den visar mer..
på MC så får dock hastighetsmätaren max visa 10kmh för mycket mellan 40 å 140 kmh (va nån skum formel föratt räkna dedär som ja inte kommer ihåg)men min moppe gör:
1an 100+
2an 155-160
3an 195-200
4an?
5an?
6an 255+ på mätaren (får toppa den nån dag..så då kan man säga "sayonara moppefuckon"
nu har ja provat lite så de kommer en uppdatering:
2an 155-160
3an 195 - 200
2 Guest(s)