June 23, 2002
Spindel wrote: Skaffa inte Bostream!! Ni som har Bostream: Byt till BBB så att Bostream fattar att man måste ta vara på sina kunder och inte klaga på en brandvägg när internet inte fungerar.
Nej knappast.
BBB funkar inte allt för bra för min polare han dissar lite då och då och har inte 8mbit utan får inte ut mer än 7mbit.
Bostream får jag iaf ut 2.5mbit av som dem sagt, och det är MYCKET stabilt nu.
Går aldrig ner numera för mig, men däremot i början var det ostabilt.
June 23, 2002
Spindel wrote: Du bor ju i Sthlm, tror faktiskt att det är fler som har Bostream i Gbg än i Sthlm, så det är inte konstigt att det fungerar bra för er. BBB har ett mycket bättre "rykte" än vad Bostream har.
Skiter faktiskt i rykten.
Är väl knappast rykten som räknas.
Bostream funkar skitfint för mig iaf, men bbb funkar säkert också fint.
Men att du uppmanar alla att byta från Bostream till BBB som har det tycker jag var rätt fånigt om du nu inte visste hur det fungerade i Stockholm.
Längtar till Bostream kommer med Scream till Sollentuna. 🙂
July 3, 2003
macrus wrote: [quote=Spindel]Du bor ju i Sthlm, tror faktiskt att det är fler som har Bostream i Gbg än i Sthlm, så det är inte konstigt att det fungerar bra för er. BBB har ett mycket bättre "rykte" än vad Bostream har.
Men att du uppmanar alla att byta från Bostream till BBB som har det tycker jag var rätt fånigt om du nu inte visste hur det fungerade i Stockholm.
Du vet väl att man måste bo inom 500M till telestationen? Annars får du bara 8/1...
June 23, 2002
Spindel wrote: [quote=macrus][quote=Spindel]Du bor ju i Sthlm, tror faktiskt att det är fler som har Bostream i Gbg än i Sthlm, så det är inte konstigt att det fungerar bra för er. BBB har ett mycket bättre "rykte" än vad Bostream har.
Du vet väl att man måste bo inom 500M till telestationen? Annars får du bara 8/1...
Ja det vet jag.
8mbit är snabbare än 2.5mbit.
Orkar inte hålla på att byta leverantör kostar massa pengar imellan och tror inte farsan är så sugen på att byta leverantör IGEN bara för några mbit mer när jag klarar mig med 2.5mbit ett tag till. Så väntar helt enkelt tills dem kommer med scream och får se om det blir nåt byte.
July 4, 2003
Mitt iStream har också varit som ni sagt tidigare. Men nu på senare har det gått mycket stabilt, Vill ha BBB 8Mbit, men farsan vägrar betala en 100 mer i månaden för att man ska få det =/
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)