May 22, 2001
On 2001-10-26 03:27, bb00z wrote:
När jag jobbade på posten i sthlm som brevbärare så kom det ett brev till vår avdelning som skulle till Japan! å dom hade typ skickat de från frankrike eller nå sånt!
hur fäen kom de till sthlm?!?!?!
Men jag har sett till att brevet är framme i japan nu!
Trevligt omväg... 😛 😀
October 10, 2001
On 2001-10-25 23:29, Chewie wrote:
I mina vänners fall var det snarare att jobbet var så outhärdligt att dom var tvungna att göra ngt för att liva upp stämningen.
Jag kan helt enkelt inte förstå, är det roligt att medvetet förstöra för andra människor? Verkar vara en ganska sjuk inställning.
September 12, 2001
On 2001-10-26 19:52, DaLys wrote:
Tänk om posten skulle få lite konkurans! Då kunde man ju klaga o så! nu kan du ju inte säga så mycket... om du klagar måste du ju använda dig av postens system ändå. Om det vore samma konkurans som med Telia, Tele2, Telenordia så skulle nog posten skärpa sig rejält.
Hallå där..posten har redan en viss konkurrens..fast en viss monopol är ännu kvar..när det gäller posthantering så är det så att inget företag som vill etablera sig vågar o vill satsa på att bygga ut en fungerande rikstäckande organisation..
När det gäller telekombolagen så bär sig alla åt som svin fast konkurrensen mellan företagen finns..alla är lika goda kålsupare..
1 Guest(s)