July 13, 2002
MULLVADEN wrote: Var nåra snubbar som paja min bakruta för nåt år sen.. Jag vet vilket gäng det var o Hämnden kommer... Snuten kan ju inte göra nåt utan bevis så i detta byrokrati samhälle så får man fixa saker själv...
Aja.. funderar på att sätta spikar under alla däck på killens bil o pissa i tanken...Dom drog min ruta för att jag inte ville vara med o Racea genom stadsdelen jag bor i... Jag visste ju ändå att jag skulle vinna om jag körde så varför riskera Körkortet, fängelse o skit för vådslöshet i trafik... eller att nån unge kutar ut i vägen när jag kommer i 180 blås...
aja.. som sagt.. hämnden e ljuv...
EDIT: stavfel...=)
keep us posted 😀
February 21, 2003
Farsan har haft inbrott i sin förra bil (volvo 740) ett par gånger, dock har dom haft något knep för att öppna dörren utan att ha sönder något. Men det dom kom över var en bunt brända dansbandsskivor och ett par snökedjor från biltema, ~200 kr. Stereon var kvar..
Man kan ju fråga sig var intelligensnivån ligger på sånna tjuvar..
June 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=MULLVADEN]Var nåra snubbar som paja min bakruta för nåt år sen.. Jag vet vilket gäng det var o Hämnden kommer... Snuten kan ju inte göra nåt utan bevis så i detta byrokrati samhälle så får man fixa saker själv...
Aja.. funderar på att sätta spikar under alla däck på killens bil o pissa i tanken...Dom drog min ruta för att jag inte ville vara med o Racea genom stadsdelen jag bor i... Jag visste ju ändå att jag skulle vinna om jag körde så varför riskera Körkortet, fängelse o skit för vådslöshet i trafik... eller att nån unge kutar ut i vägen när jag kommer i 180 blås...
aja.. som sagt.. hämnden e ljuv...
EDIT: stavfel...=)
keep us posted 😀
You bet...
Men det kommer nog inte förrns i sommar..
bor inte kvar i Uppsala just nu.. flyttar tillbaka i sommar..
O så har jag hört att snubben har bytt bil så jag måste reka o kolla vilken som verkligen e hans..
sen så... Så kommer det hända saker...
jag kommer nog skriva nåt kryptiskt mess sen när jobbet e gjort här i forumet...
July 8, 2003
Gueno wrote: Är man riktigt jävlig så häller man 100%-ig saltsyra över bilen.
Fräter sönder fälgarna, har sönder gummilister och gör lacken väldigt ful.Fråga mig inte hur jag vet detta... för jag vet ingenting. 🙄
Ja, den är ju lätt att införskatta. =)
Nej, krossa en ruta, fyll hela bilen med bensin, fixa en molotov, gå några meter bort, tänkt på, kasta, spring. =)
July 19, 2001
caged wrote: [quote=Gueno]Är man riktigt jävlig så häller man 100%-ig saltsyra över bilen.
Fräter sönder fälgarna, har sönder gummilister och gör lacken väldigt ful.Fråga mig inte hur jag vet detta... för jag vet ingenting. 🙄
Ja, den är ju lätt att införskatta. =)
Nej, krossa en ruta, fyll hela bilen med bensin, fixa en molotov, gå några meter bort, tänkt på, kasta, spring. =)
Eller så kör man bara in en 40cm långt vasst stålrör genom vänster framstrålkastare. Då sabbar man alla säkringar i bilen.
July 8, 2003
Gueno wrote: Färgaffärer har.
Får du ingen beror det på att du inte har braiga kontakter. 😛
Varför lär jag mig detta just nu? Jag måste ut och göra av med lite lik... Eller kanske måste ut och skaffa lik först.. Nej, för jobbigt.. Men det måste vara underbart om man har sopor man vill bli av med?
1 Guest(s)