January 23, 2002
Jag anser Hauks banning mycket felaktigt och tror att flera här tycker det.
Visserligen så borde han kanske veta bättre än att posta ett sånt inlägg som han gjorde men jag anser inte att han har gjort särskilt mycket felaktiga saker innan. Lite fylleinlägg är ju inte så farligt och jag kan inte komma på nåt annat speciellt han har gjort. Han borde fått en varning först.
Och vilket är värst, en film där en tjej får könsorgan i munnen eller en film som den Helix posta i denna tråden.
Jag anser Helix inlägg betydligt vidrigare än Hauks och Helix har ni ju inte ens ändrat i.
Ta inte illa upp nu Helix.
Flytta nu inte denna tråden till Feedback då de flesta som har nån aning om vad det handlar om finns i denna delen och det är därmed här som omröstningen kan få mest relevans.
Och ni som röstar, rösta seriöst å kasta inte skit på Hauk bara för att ni är omogna. Vet ni inte vad det handlar om så rösta inte eller rösta "Vet inte".
Vill påpeka att Hauk inte har något med denna omröstningen att göra, det är helt och hållet ett initativ från mig eftersom jag anser att allt inte har gått rätt till här.
Edit: I Helix film är det en kille så kör in sitt huvud i baken på ett får.
Så nu vet ni det om nu moderatorerna skulle ändra hans inlägg.
September 12, 2001
Steel wrote: Jag anser Hauks banning mycket felaktigt och tror att flera här tycker det.
Visserligen så borde han kanske veta bättre än att posta ett sånt inlägg som han gjorde men jag anser inte att han har gjort särskilt mycket felaktiga saker innan. Lite fylleinlägg är ju inte så farligt och jag kan inte komma på nåt annat speciellt han har gjort. Han borde fått en varning först.Och vilket är värst, en film där en tjej får könsorgan i munnen eller en film som den Helix posta i denna tråden.
Jag anser Helix inlägg betydligt vidrigare än Hauks och Helix har ni ju inte ens ändrat i.
Ta inte illa upp nu Helix.Flytta nu inte denna tråden till Feedback då de flesta som har nån aning om vad det handlar om finns i denna delen och det är därmed här som omröstningen kan få mest relevans.
Och ni som röstar, rösta seriöst å kasta inte skit på Hauk bara för att ni är omogna. Vet ni inte vad det handlar om så rösta inte eller rösta "Vet inte".Vill påpeka att Hauk inte har något med denna omröstningen att göra, det är helt och hållet ett initativ från mig eftersom jag anser att allt inte har gått rätt till här.
Edit: I Helix film är det en kille så kör in sitt huvud i baken på ett får.
Så nu vet ni det om nu moderatorerna skulle ändra hans inlägg.
Steel...en sådan här sak som innebär att en person i forumet har blivit bannad ska ej diskuteras i forumet.
Vi föredrar att man tar detta via mail,ICQ eller PM med ansvarig moderator eller admin.
Sedan är det inte enbart filmen som Hauk drog som ligger bakom bannen.
Dra inte upp demokrati i forumet för det gäller inte här då det är vi som sätter reglerna för forumet.
*tråd låst*
1 Guest(s)