May 17, 2002
Quarzi wrote: 1. inte jag på bilden 😀
2. fick den av jellyhead på msn (finns här på nh också)tråkigt.. mja.. tråkigt de senaste 18 åren
ok, men starta nu för guds skull inte en "jag har ingen flickvän, vad är det för fel på mig-tråd" för då kommer jag personligen skratta åt dig.
January 14, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Quarzi]1. inte jag på bilden 😀
2. fick den av jellyhead på msn (finns här på nh också)tråkigt.. mja.. tråkigt de senaste 18 åren
ok, men starta nu för guds skull inte en "jag har ingen flickvän, vad är det för fel på mig-tråd" för då kommer jag personligen skratta åt dig.
jag är inte sån... det var för övrigt du som frågade och fick svar.. inget jag nu längre är "orolig" eller "skämms" över
May 17, 2002
Quarzi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Quarzi]1. inte jag på bilden 😀
jag är inte sån... det var för övrigt du som frågade och fick svar.. inget jag nu längre är "orolig" eller "skämms" över
det var inte så jag menade.. men sak samma. bra att vi är överens 😛
January 14, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Quarzi][quote=Krqagyzzz][quote=Quarzi]1. inte jag på bilden 😀
det var inte så jag menade.. men sak samma. bra att vi är överens 😛
borde finnas någon "skaka hand" smiley 😛 men denna får duga, hehe :pidu:
1 Guest(s)