September 13, 2002
Tintin wrote: [quote=heimdal][quote=JuLmUnD]Här är en bild en kompis kompis tog i en blom affäri uppsala för en månad sen. Jävligt kul tyckte jag att va iaf
blomaffär heter det ...
Ska vi bli petiga heter det egentligen: Blomsteraffär och inget annat.
Men det har ju inte nån betydelse....alla förstår nog vad både han och du menar.
jag häpnar inför din enorma intelligens och litterära förmåga, jag ber ödmjukast om ursäkt över min felaktiga rättelse... respekt :bgrin:
April 20, 2002
heimdal wrote: [quote=Tintin][quote=heimdal][quote=JuLmUnD]Här är en bild en kompis kompis tog i en blom affäri uppsala för en månad sen. Jävligt kul tyckte jag att va iaf
blomaffär heter det ...
Men det har ju inte nån betydelse....alla förstår nog vad både han och du menar.
jag häpnar inför din enorma intelligens och litterära förmåga, jag ber ödmjukast om ursäkt över min felaktiga rättelse... respekt :bgrin:
Hehe...det var ju inte det jag var ute efter egentligen.
Det är bara det när folk ska rätta andra hela tiden så när någon som rättar skriver fel så kan det ibland vara kul att knäppa dem på näsan.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 13, 2002
Tintin wrote: [quote=heimdal][quote=Tintin][quote=heimdal][quote=JuLmUnD]Här är en bild en kompis kompis tog i en blom affäri uppsala för en månad sen. Jävligt kul tyckte jag att va iaf
blomaffär heter det ...
Hehe...det var ju inte det jag var ute efter egentligen.
Det är bara det när folk ska rätta andra hela tiden så när någon som rättar skriver fel så kan det ibland vara kul att knäppa dem på näsan.
jag vet.. 😛
June 18, 2001
heimdal wrote: [quote=JuLmUnD]Här är en bild en kompis kompis tog i en blom affäri uppsala för en månad sen. Jävligt kul tyckte jag att va iaf
blomaffär heter det ...
ja säger bara en sak om bilden bukkake power :eye:
"ja säger bara en sak om bilden: bukkake power", heter det.
November 26, 2002
Jerry wrote: [quote=heimdal][quote=JuLmUnD]Här är en bild en kompis kompis tog i en blom affäri uppsala för en månad sen. Jävligt kul tyckte jag att va iaf
blomaffär heter det ...
ja säger bara en sak om bilden bukkake power :eye:
"ja säger bara en sak om bilden: bukkake power", heter det.
Personligen skulle jag ha skrivit "Jag" istället för "Ja".
September 13, 2002
Jerry wrote: Ja, självklart. Det var så många fel att jag inte uppfattade alla. Vilken glashusmarodör han är, heimdal...
vad menar du med glashusmarodör..?
:bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin: det är inte kul att bli påkommen med att stava fel längre.
:cy: *kollar stavningen som en tok* :cy:
1 Guest(s)