August 22, 2001
Steel wrote: Välkommen till NH.
Här får du en liten grund att stå på från MrWeizel.
[quote=MrWeizel]NH är bästa forumet jag hittat, tycker det är rätt personligt iaf 😀Menar,
*CoLiCs olyckor
*Callisters skryt
*Kråkans enorma självinsikt
*Rutgers sjuka matte och fysikkunskaper
*pappa Skidans skyddande vingar
*Wiggers häck i alla "Hur ser du ut"-trådar
*Pim_s oväsentliga men sjukt roliga kommentarer
*Smirnoffs önskan om att Sovjet återuppstår
*Öwalls mössa
*Minds race mot 10 000 inlägg
*x-pers hemmaknåpade experiment och all hans erfarenhet, trots den ringa åldern av 16 år
*nivamans ständiga lyckade försök i överbevisandet av överstående experiment (+ 95% av de andra forumiterna :P)
*UndaCs doppande av direktören i "vissa pomiskuösa kvinnor" som han så fint uttryckte det
*Deadlegs sexiga häck som säger "Kolla på mig, jag är en grekisk strandraggare!!"
*Vaniljflickan och BubbleAng3l för att ni bidrar med er kvinnliga intelligens, och skönhet 😉
*Till alla aktiva i relations- och sextips-trådarna 😀
som Metz uttryckte det;
"HAHA, alla datornördar samlas för att diskutera lösningen på ett problem de aldrig varit utsatta för"och framförallt:
Guenos ständiga tabbar när det är qvinns inblandade och hans "Tredje kula" :bgrin:
Varför kommer inte jag i en EGEN mening? Och framför allt varför kommer jag SIST (före datanördarna då)? *muttrar* :arg:
Gör om, gör rätt!
Hej och välkommen förresten!
June 28, 2001
Steel wrote: Välkommen till NH.
Här får du en liten grund att stå på från MrWeizel.
[quote=MrWeizel]NH är bästa forumet jag hittat, tycker det är rätt personligt iaf 😀Menar,
*CoLiCs olyckor
*Callisters skryt
*Kråkans enorma självinsikt
*Rutgers sjuka matte och fysikkunskaper
*pappa Skidans skyddande vingar
*Wiggers häck i alla "Hur ser du ut"-trådar
*Pim_s oväsentliga men sjukt roliga kommentarer
*Smirnoffs önskan om att Sovjet återuppstår
*Öwalls mössa
*Minds race mot 10 000 inlägg
*x-pers hemmaknåpade experiment och all hans erfarenhet, trots den ringa åldern av 16 år
*nivamans ständiga lyckade försök i överbevisandet av överstående experiment (+ 95% av de andra forumiterna :P)
*UndaCs doppande av direktören i "vissa pomiskuösa kvinnor" som han så fint uttryckte det
*Deadlegs sexiga häck som säger "Kolla på mig, jag är en grekisk strandraggare!!"
*Vaniljflickan och BubbleAng3l för att ni bidrar med er kvinnliga intelligens, och skönhet 😉
*Till alla aktiva i relations- och sextips-trådarna 😀
som Metz uttryckte det;
"HAHA, alla datornördar samlas för att diskutera lösningen på ett problem de aldrig varit utsatta för"och framförallt:
Guenos ständiga tabbar när det är qvinns inblandade och hans "Tredje kula" :bgrin:
hey hey hey, jag gör mer än försöker nå 10k.
jag ska bli ståupp komiker oxå [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)