October 10, 2001
quote]
Tja, riktigt så långt behöver man väl inte gå men visst vore det trevligt med en större andel tjejer. 😀
I alla fall; välkommen hit Titan, du kommer alldeles säkert att trivas här, därom råder inget tvivel. Alla trivs här. 😀
October 10, 2001
^Titan^ wrote: Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
Ni värkar ju vara normala iallafall 😮 (har ju inte stött på moddarna än )
Det här behöver ju inte vara så fel egentligen, inom allmänt finns det generellt en hög toleranströskel vad gäller ämnesval och det är väl oftast inte fel att säga hej?
Förresten så behöver du inte oroa dig för moderatorerna, de är bra (jag skulle i alla fall inte våga skriva någonting annat här). 🙂
November 26, 2002
^Titan^ wrote: Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
din originalpost var inte off-topic, men snaket om tjejer var det... eller nåt...
moddarna är enkla och hitta, det är de som har fulast avatarer 🙂
(skrev jag det där? hoppsan 🙂 )
December 12, 2002
Quaero wrote: [quote=^Titan^]Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
Det här behöver ju inte vara så fel egentligen, inom allmänt finns det generellt en hög toleranströskel vad gäller ämnesval och det är väl oftast inte fel att säga hej?
Förresten så behöver du inte oroa dig för moderatorerna, de är bra (jag skulle i alla fall inte våga skriva någonting annat här). 🙂
sant, ett hej är väl inte så farligt.. Har dock vart på forum där moddarna låser i princip allt :dead:
Jag ser att du också är ifrån Borås Öwall
August 15, 2002
Hej Titan!
Bara för att visa hur normal jag är skall jag sitera ett stycke från "Liftarens guide till galaxen"
Livet är som en grapefrukt. Det är gulorange och knottrit på utsidan, och blött och klibbigt på insidan. Och så får man passa sig för dom små hårda sakerna som är inuti. Och en del människor sätter i sig halva redan till frukost.
Förrästen, är det Gimli du har som din avatar?
December 12, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=^Titan^]Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
Hej Titan!
Bara för att visa hur normal jag är skall jag sitera ett stycke från "Liftarens guide till galaxen"
Livet är som en grapefrukt. Det är gulorange och knottrit på utsidan, och blött och klibbigt på insidan. Och så får man passa sig för dom små hårda sakerna som är inuti. Och en del människor sätter i sig halva redan till frukost.
Förrästen, är det Gimli du har som din avatar?
Jadå, du värkar helt normal du 😉 Japp, Det är Gimli
September 12, 2001
Tja...
Nu har du stött på en moderator...kanske bäst att hålla ett extra vakande öga på dej nu 🙂
I normala fall så är presentation-trådar tämligen onödiga och låses rätt snabbt men jag är extra snäll ikväll.
November 6, 2001
Slarti: Har du Månpocket-versionen? Citatet är nämligen på sid. 620 i min också. Letar för fullt i engelska boken. Återkommer med svar...
Nu så:
"Life," he said, "is like a grapefruit."
"Er, How so?"
"Well, it's sort of orangey-yellow and dimpled on the outside, wet and squidgy in the middle. It's got pips inside, too. Oh, and some people have half a one for breakfast" :bok:
Måste bara dela med mig av detta citat också. Varje mening står på en ny sida i boken...:
"Anything that happens, happens."
"Anything that, in happening, causes something else to happen, causes something else to happen."
"Anything that, in happening, causes itself to happen again, happens again."
"It doesn't necessarily do it in chronological order, though."
2 Guest(s)