December 12, 2002
skiroy wrote: [quote=^Titan^]Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
Ni värkar ju vara normala iallafall 😮 (har ju inte stött på moddarna än )
Tja...
Nu har du stött på en moderator...kanske bäst att hålla ett extra vakande öga på dej nu 🙂
I normala fall så är presentation-trådar tämligen onödiga och låses rätt snabbt men jag är extra snäll ikväll.
De kommer inte räcka med ett enda vakande öga på mig inte 😉
Men du är nog en riktig fe du 😉 :worshipp:
August 15, 2002
shlumpen wrote: Slarti: Har du Månpocket-versionen? Citatet är nämligen på sid. 620 i min också. Letar för fullt i engelska boken. Återkommer med svar...
Jag har både MånPocket och Bonnier Alba, och det är på 620 i båda. Jag har inte sett den på engelska nånstans 🙁 , men jag skulle gärna ha den på orginal språket. :bok:
June 17, 2001
^Titan^ wrote: [quote=skiroy][quote=^Titan^]Visst.. detta är ju Off-topic Men.. det finns ju ingen Presentation-tråd.. så va ska man göra 🙂
Ni värkar ju vara normala iallafall 😮 (har ju inte stött på moddarna än )
Tja...
Nu har du stött på en moderator...kanske bäst att hålla ett extra vakande öga på dej nu 🙂
I normala fall så är presentation-trådar tämligen onödiga och låses rätt snabbt men jag är extra snäll ikväll.
De kommer inte räcka med ett enda vakande öga på mig inte 😉
Men du är nog en riktig fe du 😉 :worshipp:
Ja välkommen hit, alltid kul med nytt aktivt folk här.
Hoppas verkligen att du kommer att trivas hos oss.
Så, nu har du stött på en ForumsAdmin (Ungefär samma sak som en moderator men med adminpanel som extrautrustning) också. Vi är inte så farliga som vi ser ut (förutom Iceman), och håller du dig inom svearikes lagar och håller piratkopiering härifrån som kommer du inte ha något otalt med oss som jobbar med siten.
BTW, Om du tror att Skijdröyj är en fe så kan du inte ha mer fel. Han är ond och du ska akta dig för hans forumsblacklist som ligger på hans kala nattduksbord. 😕
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 12, 2002
[NH wrote: WIGGER]
Ja välkommen hit, alltid kul med nytt aktivt folk här.
Hoppas verkligen att du kommer att trivas hos oss.Så, nu har du stött på en ForumsAdmin (Ungefär samma sak som en moderator men med adminpanel som extrautrustning) också. Vi är inte så farliga som vi ser ut (förutom Iceman), och håller du dig inom svearikes lagar och håller piratkopiering härifrån som kommer du inte ha något otalt med oss som jobbar med siten.
BTW, Om du tror att Skijdröyj är en fe så kan du inte ha mer fel. Han är ond och du ska akta dig för hans forumsblacklist som ligger på hans kala nattduksbord. 😕
Ah, Låter bra! Okey, ska akta mig för Skijdröyj och Iceman :cy:
3 Guest(s)