January 28, 2003
Jag har jävlar i det inte skrattat så här mycket på länge :)R
"Ja, det var ju jävligt roligt" :bgrin:
Och på tal om Radio Citys luringar, någon som råkar ha när de ringer en som är på affärsresa i Kina, angående hans bil som har "flyttat" på sig lite? Måste ha tag i det klippet 😀
May 10, 2005
MrWeizel wrote: Jag har j**lar i det inte skrattat så här mycket på länge :)R
"Ja, det var ju jävligt roligt" :bgrin:
Och på tal om Radio Citys luringar, någon som råkar ha när de ringer en som är på affärsresa i Kina, angående hans bil som har "flyttat" på sig lite? Måste ha tag i det klippet 😀
Är det PNB-mannen du tänker på? Den där offret blir så fruktansvärt förbannad?
Vill också ha tag i den, tyvärr lägger Radio City Malmö inte upp sina luringar... 🙁
//jo
January 28, 2003
jo wrote: Är det PNB-mannen du tänker på? Den där offret blir så fruktansvärt förbannad?
Vill också ha tag i den, tyvärr lägger Radio City Malmö inte upp sina luringar... 🙁//jo
Exakt den ja!
Han de ringer blir ju helt sjukt vansinnig, vilket jag förstår iofs 😀
"DU, när jag får grepp om dig kommer du inte sitta där och vara så jävla glad!!!"
October 23, 2004
Fyfan va klockrent. Och aning taskigt...
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
Hahaha, snacka om blåsning..Klar fullpoängare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)