November 10, 2003
Elias667 wrote: [quote=heimdal][quote=Catstyle]Några år?
Du var mig en snabbtänkt pojke. :/
Iaf, vad tycker du om invandringen?
Hur gammal är du?
börjar ragga direkt då..
hAHAHAHAHHAHAH :eye:
Dagens skönaste kommentar 8)
Det är klart, det är ju mig dom talar om hur skall dom kunna låta bli så söt som jag är?
December 15, 2002
BelGarath wrote: Välkommen till vårat ariska forum här i Svea Rike
🙄
Vet du ens vad en arier härstammar ifrån? Tycker ett flertal personer i detta forum ska ta och skärpa till sig. Detta forum handlar om datorer och saker som har med de att göra. Att NH håller en sektion för allmänt öppen ska alla bara vara glada för.
Bara så att ni vet så gäller samma lagar på Internet som i "vanliga" livet. De är lätt att gömma sig bakom "anonymiteten"......
February 12, 2003
r700 wrote: [quote=x-per]Heter du r700 på CS också?
När jag spelade cs så hette jag r700 ja. inte blivit något lira på ett tag nu.
Steam + winex != sant
P.S vad jag än lirar så heter jag r700 😉 D.S
Hmm ok känner du någon som heter Jonas Carlsson...från borås?
Vi 2 lirade mot dig en gång och han sa att han kände dig!
February 22, 2003
ManicBlue wrote: [quote=BelGarath]Välkommen till vårat ariska forum här i Svea Rike
🙄
Vet du ens vad en arier härstammar ifrån? Tycker ett flertal personer i detta forum ska ta och skärpa till sig. Detta forum handlar om datorer och saker som har med de att göra. Att NH håller en sektion för allmänt öppen ska alla bara vara glada för.
Bara så att ni vet så gäller samma lagar på Internet som i "vanliga" livet. De är lätt att gömma sig bakom "anonymiteten"......
Ööö du jag menade inte det där för fan! det var kanske därför jag gjorde en sån här : 🙄
Jag vet att "arierna" inte är nordiska bara dom kommer ursprungligen från asien och skit...orkar inte rabbla upp massa fakta.....
andledningen till att jag skrev det där var Catsyles lilla inlägg
August 22, 2005
BelGarath wrote: [quote=ManicBlue][quote=BelGarath]Välkommen till vårat ariska forum här i Svea Rike
🙄
Ööö du jag menade inte det där för fan! det var kanske därför jag gjorde en sån här : 🙄
Jag vet att "arierna" inte är nordiska bara dom kommer ursprungligen från asien och skit...orkar inte rabbla upp massa fakta.....
Nu ska vi inte förnedra mig nej...
December 15, 2002
BelGarath wrote: [quote=ManicBlue][quote=BelGarath]Välkommen till vårat ariska forum här i Svea Rike
🙄
Då ber jag om ursäkt för att jag missuppfattade dig. Vidbehåller dock min kritik till de som kan känna sig träffade.
June 17, 2002
r700 wrote:
r700 skrev:
nej vi känner nog inte varandra, men killen brevid mig på projektet verkar känna digHmm.. O vem e det då??
Det vet jag inte heller, vi har bara haft projekt en dag nu, men han sa att du var 21 år och att han kände dig eller nåt :p
Hmm.. JAg e inte 21 än.. blir det om 1½mmånad typ.. 1januari iaf...
Fan.. vill veta vem det e som tror sig känna mig...Hmm..
Punga fram namn nu..=) ditt och/eller hans..=)
February 12, 2003
r700 wrote: jasså han! Träffade han på en public server en gång. efter det frågade han varje dag över icq om jag ville lira :p
Skulle nog inte påstå att jag känner han direkt, men chattat med han lite har jag 🙂
Hehe ok! 😀
Jo han är rätt så CS beroende den grabben....sa att jag skulle skita i bruden och komma å spela CS isället 😀
April 23, 2003
heimdal wrote: [quote=BelGarath]lite offtopic: Jag har nu upptäckt att min varning har upphört. Vill bara tacka så mycket 🙂
Från och med nu ska jag hålla mycket mognare nivå på mina inlägg.
tack för mig
den dagen slutar jag färga håret, då du håller en "mogen nivå"
Hehe o det kommer aldrig o hända
4 Guest(s)