February 23, 2004
stormaz wrote: [quote=pcw]Behöver man typ inte husrannsakan eller nåt för polisen att ta sig in i lägenhet?
Jo, du kan helt enkelt bara neka dem. Likadant när antipiratbyrån kommer och knackar på. Om de inte har en husrannsakan är det bara att stänga dörren och be dem komma tillbaka när de fixat en. Under tiden tar du en järnsåg och sågar lite i hårddisken sedan en jättestormagnet och leker med. Om du nu har nått att dölja dvs.
Heh jag läste "under tiden tar du en järnsåg och sågar lite i handen sedan en jättestormagnet och leker med"
fattade ingeting 🙂
January 17, 2002
taffiz wrote: Skulle inte förvåna mig om hon vet allting om er.
Sånna j**lar borde polisen förhöra när nåt grovt brott begås. Dom sitter ju förfan o vaktar allt och alla.
Dom vill att folk ska göra rätt men inte fan gör dom rätt när dom kör i trafiken....
Ursäkta mig, påstår du att jag knarkar?
EDIT: Ang att dom kom in i lägenheten. Tror du man nekar dem om man inte har nått att dölja?
February 9, 2004
CoLiC wrote: [quote=taffiz]Skulle inte förvåna mig om hon vet allting om er.
Sånna j**lar borde polisen förhöra när nåt grovt brott begås. Dom sitter ju förfan o vaktar allt och alla.
Dom vill att folk ska göra rätt men inte fan gör dom rätt när dom kör i trafiken....
Ursäkta mig, påstår du att jag knarkar?
EDIT: Ang att dom kom in i lägenheten. Tror du man nekar dem om man inte har nått att dölja?
Nej nej det var inte så jag menade. Som ovanstående skrev. Jag menar att dom inte har annat för sig än att spionera på folk.
April 20, 2002
mm...gamlingar är lite äckliga. Man vet aldrig vad de tänker de där. Och radiokanalerna de lyssnar på sen...P1 & P2...bara sån där satansmusik som Mozart & Arvingarna. Blir mörkrädd bara jag tänker på det. Nä, de borde skickas i fängelse direkt så de garanterat inte gör nåt dumt tycker jag! 🙄
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 12, 2003
Sånt här känner man igen... Bor mitt ute i skogen, med en grusgrop 50 meter hemifrån, som man självklart inte kan låta bli att åka cross i... Varje gång man drar igång crossen, och drar ner i gropen ser man nån stackare kommer ner viftandes och snubblandes. Vad förväntar de sig? Att man glatt ska åka fram till de och be om ursäkt?
2 Guest(s)