September 12, 2001
Till vissa personers oförställta glädje..har fått fula privata meddelanden så därför slutar jag att husera i NH:s forum. 🙁
Har bett att Iceman raderar bort mig totalt.
till er andra som har gått att diskutera vettigt med..tack för den tid som varit. toppengrabbar o tjejer är ni,ni vet vilka ni är
Ajsingen..glömde totalt bort att tacka alla NH crew..TACK.
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-11-17 04:12 ]
October 10, 2001
Om det nu finns personer som inte kan uppträda vettigt så är det väl de som ska straffas?
Genom att lämna NH nu så får DE som de vill, det blir vi som vill ha dig kvar som straffas. Du är en av de personer som gör att NH är ett roligt forum, en av dem som kan föra en diskussion utan personliga påhopp och fula ord, en av dem som får mig att stanna kvar här. Om alla seriösa medlemmar lämnar forumet så kommer det ju att dö ut.
Låt administratörerna/moderatorerna ta ett snack med de som skickar dessa fula meddelanden istället för att lämna oss. Det är sådana som dem vi vill ha bort från NH, inte dig.
May 23, 2001
On 2001-11-17 13:17, Quaero wrote:
Om det nu finns personer som inte kan uppträda vettigt så är det väl de som ska straffas?Genom att lämna NH nu så får DE som de vill, det blir vi som vill ha dig kvar som straffas. Du är en av de personer som gör att NH är ett roligt forum, en av dem som kan föra en diskussion utan personliga påhopp och fula ord, en av dem som får mig att stanna kvar här. Om alla seriösa medlemmar lämnar forumet så kommer det ju att dö ut.
Låt administratörerna/moderatorerna ta ett snack med de som skickar dessa fula meddelanden istället för att lämna oss. Det är sådana som dem vi vill ha bort från NH, inte dig.
Håller med föregående talare fullständigt.
September 27, 2001
June 28, 2001
On 2001-11-17 15:35, [NH].-.jocke-s.-. wrote:
Håller med Quaero..Messa mig eller Zennan,Nostra,Ice,Jonas,Jocke,wigger,Pow,RoTe,LKC10,Farenheit eller någon annan inom CREW Så ska du se att dom nog slutar rätt så snabbt.. STÅ PÅ DIG.....
Haha, tror ni att ni är maffia eller?
btw, stanna KVAR skiroy!!
1 Guest(s)