May 17, 2002
Någon som minns grabben som var en fena på att flyga RC-helikopter, han kunde flyga bakåt, göra loppar etc. Det fanns en tråd om honom (det fanns en tråd om det för ett halvår sedan har jag för mig).
Nu är det så att jag omgående skulle behöva den filmen för att tvätta bort en bögförklaring av mig. Om någon har den länken sparad så vore det guld (jag har försökt att söka men hittade inget).
tack på förhand
mvh
Krqagyzzz (inte homosexuell eller homofob)
May 17, 2002
Marron wrote: Förstår inte riktigt hur den filmen skulle hjälpa dig?! Du får förklara dig 😀
Har också sett den, men jaghar den inte tyvärr 🙁
Skulle visa den filmen för en kompis (nämner inga namn men hans nic på NH är Arny). Jag gick in på Exet.nu och råkade se att den låg på deras förstasida (trodde jag). Det stod "Helikopterbögen" och dum som jag var trodde jag att det var han. Ni kan ju näste lista ut vad det var jag och Arny fick se, så nu tror han att jag är bög.
April 17, 2001
Här kan du ladda ner den.
April 17, 2001
Lite mer om Alan Szabo Jr + mer film.
http://www.littlerotors.com/ar...../index.asp
http://www.augustoheli.com/vid.....bs.wmv.zip
July 22, 2003
Mjöde wrote: Här kan du ladda ner den.
Måste säga att han var riktigt grym !! Speciellt när han flög uppochner och nästan landade den så :P[/b]
April 17, 2001
Här finns det mycket filmer med Alan Szabo.
May 17, 2002
Mjöde wrote: Här kan du ladda ner den.
tack.
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Marron]Förstår inte riktigt hur den filmen skulle hjälpa dig?! Du får förklara dig 😀
Skulle visa den filmen för en kompis (nämner inga namn men hans nic på NH är Arny). Jag gick in på Exet.nu och råkade se att den låg på deras förstasida (trodde jag). Det stod "Helikopterbögen" och dum som jag var trodde jag att det var han. Ni kan ju näste lista ut vad det var jag och Arny fick se, så nu tror han att jag är bög.
Han kan väl inte seriöst tro att du är bög om du råkade visa fel film? Isf borde han tänka till lite mer... 😕
May 17, 2002
Vamp wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Marron]Förstår inte riktigt hur den filmen skulle hjälpa dig?! Du får förklara dig 😀
Han kan väl inte seriöst tro att du är bög om du råkade visa fel film? Isf borde han tänka till lite mer... 😕
Det är Arny vi snackar om, han är lite som han är.
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp][quote=Krqagyzzz][quote=Marron]Förstår inte riktigt hur den filmen skulle hjälpa dig?! Du får förklara dig 😀
Det är Arny vi snackar om, han är lite som han är.
Haha
1 Guest(s)