September 5, 2001
..och en hel del tramms också. Synd tycker jag. Det är skönt att man hedrar de som gått bort på ringen / kraschat men att folk skriver "ich liebe disch ana" är lite sådär. Då försvinner liksom de namnen man är tänkt att se 🙁
Fisken: Åker du ner i imprezan eller trailar ni ner?
Nästa gång flyger jag ner och kör hyrbil. 325€ för en dag i en RWD Alfa Romeo med bur och semi-r däck. Per dag dvs. Sen pröjsar man bensin och varv själv. Lär definitivt vara bättre upplevelse än att köra en bil man vet ska köras 130 mil hem 🙁
October 22, 2002
hawkie wrote: ..och en hel del tramms också. Synd tycker jag. Det är skönt att man hedrar de som gått bort på ringen / kraschat men att folk skriver "ich liebe disch ana" är lite sådär. Då försvinner liksom de namnen man är tänkt att se 🙁
Fisken: Åker du ner i imprezan eller trailar ni ner?
Nästa gång flyger jag ner och kör hyrbil. 325€ för en dag i en RWD Alfa Romeo med bur och semi-r däck. Per dag dvs. Sen pröjsar man bensin och varv själv. Lär definitivt vara bättre upplevelse än att köra en bil man vet ska köras 130 mil hem 🙁
Blir att rulla ner för egen maskin. Kommer inte bli någon attack att tala om heller. Åker ner på gatdäck och kommer köra "några varv", mestadels åker jag ner för att ha varit där. Min bil är förövrigt inte optimal för snabba banor pga låg utväxling. Teoretisk toppfart på 238km/h vid 8k rpm.
Är klassik vecka när vi är ner på GP-banan, var fri entré sist dom var nere. Kan vara kul att se lite klassiska bilar åka. Kommer troligvis vara lite mer tryck på Nordslingan också. Men då får man köra lite mer på måndagen och tisdagen istället.
Fast dom som varit ner och kört åker ju ner igen. Sägs vara som att tatuera sig, början man så kan man inte sluta. 🙂
325€ var inte så farligt heller för hyffsad bil med vettig däck. Samt att veta att man inte ska hjula hem efteråt.
2 Guest(s)