October 4, 2004
Ja detta kan vara farligt http://ruff.se/files/etc/pub/u.....010002.MOV film bevis på en av mina mästerverk, det förstörde ett bettong block =D
Thunderking + Fontän + MiniRaket krut är det.
DONT TRY THIS AT HOME, ONLY IDIOTS LIKE ME DO IT ! ! !
Nån som gjorde nått annat hel idiotiskt på nyår? =D
October 4, 2004
ocz wrote: La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀
Haha, jag och ett gäng vi ungefär samma problem med vuxna dock såg dom oss med molotovcocktail eller hur det stavas =D bra tryck är det i dom iallfall =D
March 14, 2004
BonziBody wrote: [quote=ocz]La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀
Haha, jag och ett gäng vi ungefär samma problem med vuxna dock såg dom oss med molotovcocktail eller hur det stavas =D bra tryck är det i dom iallfall =D
Fan.. Glömde det. Ska göra en imorrn. 😛
October 4, 2004
ocz wrote: [quote=BonziBody][quote=ocz]La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀
hehe *tummen högt upp* 😉
By the way
[Image Can Not Be Found]
Bild på explosionen
Fan.. Glömde det. Ska göra en imorrn. 😛
October 4, 2004
abishai wrote: jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
no offence, nån måste bara pissa i juicen.
hehe dom som mister fingrarna är ungar som vill styla kolla jag håller i smällaren och den brinner (oj stubinen blev för kort, han ej kasta) Nog för hemmagjort är stor risk men kör man med långa stubiner är det ganska säkert. =D men alla har sinna åtsikter.
May 10, 2002
BonziBody wrote: [quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
hehe dom som mister fingrarna är ungar som vill styla kolla jag håller i smällaren och den brinner (oj stubinen blev för kort, han ej kasta) Nog för hemmagjort är stor risk men kör man med långa stubiner är det ganska säkert. =D men alla har sinna åtsikter.
nä och har man på sig säkerhetsbälte gör det inget att köra 170km/h heller. 🙄
March 14, 2004
BonziBody wrote: [quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
Jag kommer fortfarande älska min stubin-bensindunk. Fan vad det small! ( Och brann.. 😛 )
abishai: Fan vilket konstigt argument, nej, du kan inte köra i 170 om du har säkerthetsbälte, men om du är 50m ifrån krocken då?
October 4, 2004
abishai wrote: [quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
nä och har man på sig säkerhetsbälte gör det inget att köra 170km/h heller. 🙄
Haha 8)
ocz
haha gör en fet bensin rand, lägg en helt fyllt flaska med bensin där eller en som bara innehåller gasen av bensinen (det är power) =D Eller när en snubbe på verkstad skulle svettsa en bil tank (var lite gas kvar)
ELD ÄR KUL ! ! !
May 10, 2002
ocz wrote: [quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
Jag kommer fortfarande älska min stubin-bensindunk. Fan vad det small! ( Och brann.. 😛 )
abishai: Fan vilket konstigt argument, nej, du kan inte köra i 170 om du har säkerthetsbälte, men om du är 50m ifrån krocken då?
skit samma, sensmoralen är iaf att är man en idiot får man skylla sig själv
March 14, 2004
abishai wrote: [quote=ocz][quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.
skit samma, sensmoralen är iaf att är man en idiot får man skylla sig själv
Hahahaha... :)R
4 Guest(s)