Hemma Gjort|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hemma Gjort
BonziBody
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 134
sp_UserOfflineSmall Offline
1
January 1, 2005 - 12:36 am
sp_Permalink sp_Print

Ja detta kan vara farligt http://ruff.se/files/etc/pub/u.....010002.MOV film bevis på en av mina mästerverk, det förstörde ett bettong block =D

Thunderking + Fontän + MiniRaket krut är det.

DONT TRY THIS AT HOME, ONLY IDIOTS LIKE ME DO IT ! ! !

Nån som gjorde nått annat hel idiotiskt på nyår? =D

SweCon'
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 19
810638
January 1, 2005 - 12:53 am
sp_Permalink sp_Print

Jag och några polare sprängde tre stycken brevlådor med King Air Bombs.. 😀 Jäklar vad det tjöt!

BonziBody
Medlem
810642
January 1, 2005 - 1:03 am
sp_Permalink sp_Print

SweCon' wrote: Jag och några polare sprängde tre stycken brevlådor med King Air Bombs.. 😀 Jäklar vad det tjöt!

Hehe känner igen mig på nått vis 😉

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
810643
January 1, 2005 - 1:13 am
sp_Permalink sp_Print

Inget speciellt igentligen. Fylla + Raketer/Bomber. Plus en och annan hemmagjord bomb 😉

BonziBody
Medlem
810646
January 1, 2005 - 1:20 am
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Inget speciellt igentligen. Fylla + Raketer/Bomber. Plus en och annan hemmagjord bomb 😉

Hehe fyllan och hemmagjorda saker är dom som är värda minnas i stortsett 8)

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
810647
January 1, 2005 - 1:21 am
sp_Permalink sp_Print

La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀

BonziBody
Medlem
810648
January 1, 2005 - 1:22 am
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀

Haha, jag och ett gäng vi ungefär samma problem med vuxna dock såg dom oss med molotovcocktail eller hur det stavas =D bra tryck är det i dom iallfall =D

ocz
Member
Medlem
810649
January 1, 2005 - 1:24 am
sp_Permalink sp_Print

BonziBody wrote: [quote=ocz]La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀

Haha, jag och ett gäng vi ungefär samma problem med vuxna dock såg dom oss med molotovcocktail eller hur det stavas =D bra tryck är det i dom iallfall =D

Fan.. Glömde det. Ska göra en imorrn. 😛

BonziBody
Medlem
810652
January 1, 2005 - 1:27 am
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=BonziBody][quote=ocz]La ner nåra miniraketer i en postlåda, locket flög upp och vi fick oss en drös med vuxna efter oss.. Ingen fick tag på oss 😀

hehe *tummen högt upp* 😉

By the way

[Image Can Not Be Found]

Bild på explosionen

Fan.. Glömde det. Ska göra en imorrn. 😛

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
810655
January 1, 2005 - 1:31 am
sp_Permalink sp_Print

jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

no offence, nån måste bara pissa i juicen.

BonziBody
Medlem
810657
January 1, 2005 - 1:34 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

hehe dom som mister fingrarna är ungar som vill styla kolla jag håller i smällaren och den brinner (oj stubinen blev för kort, han ej kasta) Nog för hemmagjort är stor risk men kör man med långa stubiner är det ganska säkert. =D men alla har sinna åtsikter.

abishai
Member
Medlem
810659
January 1, 2005 - 1:35 am
sp_Permalink sp_Print

BonziBody wrote: [quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

hehe dom som mister fingrarna är ungar som vill styla kolla jag håller i smällaren och den brinner (oj stubinen blev för kort, han ej kasta) Nog för hemmagjort är stor risk men kör man med långa stubiner är det ganska säkert. =D men alla har sinna åtsikter.

nä och har man på sig säkerhetsbälte gör det inget att köra 170km/h heller. 🙄

ocz
Member
Medlem
810660
January 1, 2005 - 1:36 am
sp_Permalink sp_Print

BonziBody wrote: [quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

Jag kommer fortfarande älska min stubin-bensindunk. Fan vad det small! ( Och brann.. 😛 )

abishai: Fan vilket konstigt argument, nej, du kan inte köra i 170 om du har säkerthetsbälte, men om du är 50m ifrån krocken då?

BonziBody
Medlem
810661
January 1, 2005 - 1:38 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

nä och har man på sig säkerhetsbälte gör det inget att köra 170km/h heller. 🙄

Haha 8)

ocz

haha gör en fet bensin rand, lägg en helt fyllt flaska med bensin där eller en som bara innehåller gasen av bensinen (det är power) =D Eller när en snubbe på verkstad skulle svettsa en bil tank (var lite gas kvar)

ELD ÄR KUL ! ! !

abishai
Member
Medlem
810665
January 1, 2005 - 1:42 am
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

Jag kommer fortfarande älska min stubin-bensindunk. Fan vad det small! ( Och brann.. 😛 )

abishai: Fan vilket konstigt argument, nej, du kan inte köra i 170 om du har säkerthetsbälte, men om du är 50m ifrån krocken då?

skit samma, sensmoralen är iaf att är man en idiot får man skylla sig själv

ocz
Member
Medlem
810670
January 1, 2005 - 1:54 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=ocz][quote=BonziBody][quote=abishai]jag hoppas alla ni som gör hemmagjorda fyrverkerier och jävelskap mister åtminstone ett finger var.

skit samma, sensmoralen är iaf att är man en idiot får man skylla sig själv

Hahahaha... :)R

padda
Member
Medlem
Forum Posts: 2163
810675
January 1, 2005 - 2:00 am
sp_Permalink sp_Print

SweCon' wrote: Jag och några polare sprängde tre stycken brevlådor med King Air Bombs.. 😀 Jäklar vad det tjöt!

Du har gjort dig förtjänt av Årets Fjårtiz-pokalen. Grattis.

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
810679
January 1, 2005 - 2:03 am
sp_Permalink sp_Print

Nja en kompis till mig tänte på en bomb på fel ställe! Det small som fan i hans ansikte. Doch så klarde han sig bra.

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
810708
January 1, 2005 - 3:34 am
sp_Permalink sp_Print

hm, för några år sen var det nnågra som la ner ett antal smällare i våran brevlåda. Det blev en jädra smäll, men eftersom den är hemma svetsad blev den bara lite sotig o__O

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
810737
January 1, 2005 - 4:45 am
sp_Permalink sp_Print

om nån jävel hade lagt nåt i min brevlåda hade jag skjutit efter dom med fågelbössan ( ris gör jävlarimej ont även på långdistans)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 163
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL