March 14, 2004
Sardaukar wrote: Vänta bara tills (om) ni blir vuxna och skaffar egen brevlåda...
Hihi... Jag spränger inte folks brevlådor. Jag och nåra kompisar gick ut och ägde nåra 15-16-åringar... Gick ut med en Globalkniv och sa åt dom att dra nu innan det blir farligt. Sedan snodde dom våra marshaller, men brevlådan vågade dom inte ta :)R 😀 :bgrin:
May 6, 2002
ocz wrote: [quote=Sardaukar]Vänta bara tills (om) ni blir vuxna och skaffar egen brevlåda...
Hihi... Jag spränger inte folks brevlådor. Jag och nåra kompisar gick ut och ägde nåra 15-16-åringar... Gick ut med en Globalkniv och sa åt dom att dra nu innan det blir farligt. Sedan snodde dom våra marshaller, men brevlådan vågade dom inte ta :)R 😀 :bgrin:
Du har gjort dig förtjänt av Årets Fjårtiz-pokalen. Grattis.
August 16, 2002
padda wrote: [quote=ocz][quote=Sardaukar]Vänta bara tills (om) ni blir vuxna och skaffar egen brevlåda...
Du har gjort dig förtjänt av Årets Fjårtiz-pokalen. Grattis.
padda du tog orden ur munnen på mig...
OCZ, när du ändå håller på så kan du ju äga några poliser eller så... dom blir säkert jätteägda o tycker ni är coola så får ni åka omkring med deras polisbilar och skjuta folk...
October 4, 2004
Hugge wrote: Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.
[Image Can Not Be Found]
Haha jorå men alla är unga nån gång nåra är det bara lite längre 😉
Lång live the 80s =D
December 15, 2003
Det hör ju fan till att yngre ungdomar skall experimentera med specialraketer och hemmabyggen vid nyår, precis som de lite äldre skall vara sketpackad.
Själv sköt vi från balkongen 1 st champangekork och kanske fyra-fem st partysmällpopper (ett slags litet snallskott som skjuter iväg lite papper när man drar i ett snöre). Räckte fint så.
4 Guest(s)