Hemma Gjort|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hemma Gjort
Urax
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
sp_UserOfflineSmall Offline
811032
January 1, 2005 - 4:25 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Alltså, man borde ta bort alla varningsskyltar så att problemet löser sig självt..

😈

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
811069
January 1, 2005 - 5:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Hugge wrote: Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Varför ska ditt pms alltid gå ut över mig? Har man inte hår på pungen när man är 13 så är man onormal...

edit: vad hade huge gjort om nåra försökte spränga hans brevlåda?

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
811076
January 1, 2005 - 5:17 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: Varför ska ditt pms alltid gå ut över mig? Har man inte hår på pungen när man är 13 så är man onormal...

Skitsnack, alla kommer in i puberteten vid olika tillfällen, bara för man inte har hår på pugnen när man är 13 är man inte onormal.

Jag och Hugge är nog rätt lika på den senare punkten .. det hade nog blivit en rejäl avhyvling av personen i fråga. Du har inga jävla rätt att förstöra andra grejer hur som helst bara för att det är nyår och om du tror det är du dummare än jag trodde!

//Andreas

GatriC
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 729
811081
January 1, 2005 - 5:23 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Varför ska ditt pms alltid gå ut över mig? Har man inte hår på pungen när man är 13 så är man onormal...

Frågan är väl vem som har pms.
Han som går bärsärkagång på andras brevlådor, eller han som säger att han gör fel?

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1847
811097
January 1, 2005 - 5:30 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Hade nån liten snoris alá ocz försökt "spränga" min postlåda med ihoptejpade kinapuffar eller annan sprängkonst hade jag först och främst skickat hunden på dig (du springer inte ifrån den). Efter det hade jag gett dig en redig bunt ovett både verbalt och fysiskt. Sen hade jag kört hem dig till mamma/pappa och tagit mig ett rejält snack med dem, eventuellt kanske köra dig till farbror blå om det hade varit nödvändigt.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
811100
January 1, 2005 - 5:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Hugge wrote: [quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Hade nån liten snoris alá ocz försökt "spränga" min postlåda med ihoptejpade kinapuffar eller annan sprängkonst hade jag först och främst skickat hunden på dig (du springer inte ifrån den). Efter det hade jag gett dig en redig bunt ovett både verbalt och fysiskt. Sen hade jag kört hem dig till mamma/pappa och tagit mig ett rejält snack med dem, eventuellt kanske köra dig till farbror blå om det hade varit nödvändigt.

Haha.. akta så han inte knäpper med fingrarna så hans tunga gäng kommer och ska slå dig? 🙄

Eller så kanske ha vrider nacken av dig och hunden själv. :-k

Andreas Galistel
Member
Medlem
811114
January 1, 2005 - 5:39 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=Hugge][quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Haha.. akta så han inte knäpper med fingrarna så hans tunga gäng kommer och ska slå dig? 🙄

Eller så kanske ha vrider nacken av dig och hunden själv. :-k

:)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R

//Andreas

ocz
Member
Medlem
811121
January 1, 2005 - 5:48 pm
sp_Permalink sp_Print

GatriC wrote: [quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Han som går bärsärkagång på andras brevlådor, eller han som säger att han gör fel?

Notera att jag inte har sprängt någon brevlåda...

Vad har Hugge för hund då?

edit: vi tar med hundarna nästa gång så får vi se hur självsäker och fast audiofilen hugge är... 😀

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
811135
January 1, 2005 - 5:59 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=GatriC][quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

edit: vi tar med hundarna nästa gång så får vi se hur självsäker och fast audiofilen hugge är... 😀

Jag har en Bernersenner - Schäfer korsning som bland annat genomgått skydd/vakt och jakt träning. Lyder på kommando och är 1.70 lång när han ställer sig på bakbenen (det vill säga som en ocz uppepå axlarna på en annan ocz). Visserligen tror jag inte att hunden behöver göra något alls, för bara mitt anlete brukar räcka till rätt bra.

Du är mycket välkommen hem till min lya för en pratstund om du vill det.

ocz
Member
Medlem
811158
January 1, 2005 - 6:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Hugge wrote: [quote=ocz][quote=GatriC][quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Jag har en Bernersenner - Schäfer korsning som bland annat genomgått skydd/vakt och jakt träning. Lyder på kommando och är 1.70 lång när han ställer sig på bakbenen (det vill säga som en ocz uppepå axlarna på en annan ocz). Visserligen tror jag inte att hunden behöver göra något alls, för bara mitt anlete brukar räcka till rätt bra.

Ok ok, min hund har nästan dödat en Bullterrier. Han lyckades hänga sig i strupen, ägaren till hunden sparkade bort honom 😛 Keffing var iaf jävligt rädd för honom, men han är lite psykstörd också.

Andreas Galistel
Member
Medlem
811167
January 1, 2005 - 6:27 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=Hugge][quote=ocz][quote=GatriC][quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Ok ok, min hund har nästan dödat en Bullterrier. Han lyckades hänga sig i strupen, ägaren till hunden sparkade bort honom 😛 Keffing var iaf jävligt rädd för honom, men han är lite psykstörd också.

Det är inte häftigt att ha en sjuk hund. En sjuk hund bör avlivas framförallt sin egen skull!

Det är dessutom inga jävla tävling detta. Det enda du lyckas med här att lyfta fram hur ung och korkad du verkligen är och nej det är inte ett personligt påhopp. Det är något många går igenom och de flesta växer ifrån det.

//Andreas

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
811171
January 1, 2005 - 6:29 pm
sp_Permalink sp_Print

ocz wrote: [quote=Hugge][quote=ocz][quote=GatriC][quote=ocz][quote=Hugge]Detta bevisar verkligen hur liten ocz och hans vapendragare BonziBody är. Men vänta bara, strax får ni också hår på pungen och börjar tänka i rätta banor.

[Image Can Not Be Found]

Hängde sig din i hund i strupen på en bullterrier? du vet om att mankhöjden på en vanlig bullterrier är ungefär 43cm och om då din hund ska ha hängt i den så kan den inte vara mycket större än 30-35 cm lång. Sen att keffing blir rädd för den säger inte så mycket, han är fromm som ett lam själv så.

[Image Can Not Be Found]

Är det en sån vovve du har ocz, skulle matcha din personlighet rätt bra i alla fall 😉

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
811174
January 1, 2005 - 6:32 pm
sp_Permalink sp_Print

:)R asså denna tråden är rätt "lol"

Jontez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1645
811179
January 1, 2005 - 6:34 pm
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: :)R asså denna tråden är rätt "lol"

Haha, jo de kan man säga. Tror jag inte sett en tråd som gått mer offtopic, inte i år iaf 🙄 :bgrin: :bgrin:

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
811190
January 1, 2005 - 6:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.

KorSpo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 479
811206
January 1, 2005 - 6:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni^ wrote: Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.

Alltså nu måste jag faktiskt försvara ocz för en gångs skull, visst det han gör är fel men faktum är att Hugge uppför sig minst lika omoget med sitt "bussa hunden på honom och ge han en läxa" dessutom måste vi komma ihåg och ta hänsyn till att ocz faktiskt är 13 år. Då det inte finns någon åldersgräns på NHs medlemmar så kan vi inte kräva att alla är vuxna heller. De flesta av oss har varit barn och gjort dumheter på nyårsafton. Personangreppen mot ocz borde betraktas lika allvarligt som på alla medlemmar...

Andreas Galistel
Member
Medlem
811214
January 1, 2005 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote: [quote=Joni^]Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.

Alltså nu måste jag faktiskt försvara ocz för en gångs skull, visst det han gör är fel men faktum är att Hugge uppför sig minst lika omoget med sitt "bussa hunden på honom och ge han en läxa" dessutom måste vi komma ihåg och ta hänsyn till att ocz faktiskt är 13 år. Då det inte finns någon åldersgräns på NHs medlemmar så kan vi inte kräva att alla är vuxna heller. De flesta av oss har varit barn och gjort dumheter på nyårsafton.

Det är väl bara du som försvarar honom? 😛

Håller inte alls med om att Hugge är omogen i sitt handlande. Jag hade handlat exakt likadant och inte alls tolererat att någon liten snorunge spränger min brevlåda. Oavsett om det är ocz eller inte...

//Andreas

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
811216
January 1, 2005 - 7:07 pm
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote: [quote=Joni^]Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.

Alltså nu måste jag faktiskt försvara ocz för en gångs skull, visst det han gör är fel men faktum är att Hugge uppför sig minst lika omoget med sitt "bussa hunden på honom och ge han en läxa" dessutom måste vi komma ihåg och ta hänsyn till att ocz faktiskt är 13 år. Då det inte finns någon åldersgräns på NHs medlemmar så kan vi inte kräva att alla är vuxna heller. De flesta av oss har varit barn och gjort dumheter på nyårsafton. Personangreppen mot ocz borde betraktas lika allvarligt som på alla medlemmar...

Finns väl en gräns på 13år då föräldrarna måste godkänna det om man är under 13år.

Hugge
Kommer du hit ofta?
Medlem
811217
January 1, 2005 - 7:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Men nu frågade han faktiskt vad jag skulle göra om någon försökte komma och spränga min postlåda? Då skulle jag bussa lilla Bongo på den/dem för att jag hinner ju knappast ifatt dem med min bulkiga kroppshydda och allmänt dåliga precis-fått-bredband-kondis. Sen att denna person (behöver inte vara ocz, men något ocz-liknande;)) skulle få en rejälv vinge är inget jag heller sticker under stolen med.

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
811219
January 1, 2005 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Ser ju inte vad som händer...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 157
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL