May 3, 2004
Hugge wrote: [quote=KorSpo][quote=Joni^]Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.
Alltså nu måste jag faktiskt försvara ocz för en gångs skull, visst det han gör är fel men faktum är att Hugge uppför sig minst lika omoget med sitt "bussa hunden på honom och ge han en läxa" dessutom måste vi komma ihåg och ta hänsyn till att ocz faktiskt är 13 år. Då det inte finns någon åldersgräns på NHs medlemmar så kan vi inte kräva att alla är vuxna heller. De flesta av oss har varit barn och gjort dumheter på nyårsafton. Personangreppen mot ocz borde betraktas lika allvarligt som på alla medlemmar...
Men nu frågade han faktiskt vad jag skulle göra om någon försökte komma och spränga min postlåda? Då skulle jag bussa lilla Bongo på den/dem för att jag hinner ju knappast ifatt dem med min bulkiga kroppshydda och allmänt dåliga precis-fått-bredband-kondis. Sen att denna person (behöver inte vara ocz, men något ocz-liknande;)) skulle få en rejälv vinge är inget jag heller sticker under stolen med.
Läste ditt inlägg lite snabbt, nu såg jag vad du menade... ledsen
October 22, 2002
Quarzi wrote: Även om man är 13 år så borde man veta vad som är ens egna saker och andras och att ge fan i att ha sönder andras saker. Spräng legogubbar eller nått så länge det som går sönder är ditt.
Allt ditt är MITT fast mitt ger du fan i!!
Fungerar inte världen så??
Instämmer att man ska inte hålla på att förstöra andras saker, hur och vem man än förstör så är det alltid någon som i slutändan får betala för det.
I princip varje fredagnatt när jag kommer hem från jobbet så är samma busskursreklamskylt krossad. SÅ JÄVLA ONÖDIGT!
December 11, 2002
KorSpo wrote: [quote=Joni^]Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.
Alltså nu måste jag faktiskt försvara ocz för en gångs skull, visst det han gör är fel men faktum är att Hugge uppför sig minst lika omoget med sitt "bussa hunden på honom och ge han en läxa" dessutom måste vi komma ihåg och ta hänsyn till att ocz faktiskt är 13 år. Då det inte finns någon åldersgräns på NHs medlemmar så kan vi inte kräva att alla är vuxna heller. De flesta av oss har varit barn och gjort dumheter på nyårsafton. Personangreppen mot ocz borde betraktas lika allvarligt som på alla medlemmar...
Jag syftade mest på hans omogna sätt att försöka få hans hund verka farligare än hugges. Sen var det iof bara droppen som fick bägaren att rinna över för ocz säger inte mycket vettigt här på forumet.
June 5, 2004
Jontez wrote: [quote=fastbullit]:)R asså denna tråden är rätt "lol"
Haha, jo de kan man säga. Tror jag inte sett en tråd som gått mer offtopic, inte i år iaf 🙄 :bgrin: :bgrin:
haha, tänkte precis skriva att du då inte ahr sett tråden om "CoLiC's flickväm",men sen slog det mig att det är nytt år nu :D/
February 12, 2003
Joni^ wrote: Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.
Hrrm, inte för att jag har för vana att gilla det du säger, men det här är så jävla right on. :worship:
Det vettigaste jag hört på hela forumet på länge, tillochmed, tror jag.
January 12, 2004
OM man bussar hunden på en person så får man räkna med två saker.
1. Den kan bli avlivad, samt att du kan dömmas till böter och skadestånd.
2. Du riskerar att få hunden skadad eller ihjälslagen.
Att hota med att skicka hunden på någon, är och förblir lika barnsligt som att springa omkring och leka dynamitharry.
Två fel gör inte ett rätt.
Joni^ wrote: Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.
ocz kan en hel del om, och är intresserad av hardware, vilket är passande på en hardwaresida..
Att han däremot har ett lite omoget beteende i förhållande till smällare och bus kan man väl anta ligger i den ålderns intresse.
Killen är ju faktiskt bara 13..
Vad gjorde du/ni i den åldern?
BearznaiL wrote: Rör nån min brevlåda med sina j**la sprängdon så ska ni få smaka salthaglet med farsans älgstudsare. När du ligger där och vrider dig av smärta så kommer jag att tillkala farbror blå så att du får en saftig avhyvling.
Jag hatar idioter som ska förstöra för andra.
Skulle vara intressant att se hur han laddar denna puffrik..
Antar att det bara är i Stockholm med omnejd man kan fyra av saltladdade hagelpatroner i en älgstudsare.
Har f.ö. en lite aggresiv inställning mot folk som sabbar mina saker.
Ev postlådesabotörer bör kunna springa fort.
Leg. Besserwisser idag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 6, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Joni^]Herregud jag har nog _ALDRIG_ hört så mycket skit komma från en och samma person. Jag har sett mycket men ocz du tar priset! Alla dina inlägg bevisar bara att du inte hör hemma här och blir förmodligen fortfarande potttränad av din mor och far. Snälla gör dig själv en tjänst och var tyst.
ocz kan en hel del om, och är intresserad av hardware, vilket är passande på en hardwaresida..
Att han däremot har ett lite omoget beteende i förhållande till smällare och bus kan man väl anta ligger i den ålderns intresse.
Killen är ju faktiskt bara 13..
Vad gjorde du/ni i den åldern?
BearznaiL wrote: Rör nån min brevlåda med sina j**la sprängdon så ska ni få smaka salthaglet med farsans älgstudsare. När du ligger där och vrider dig av smärta så kommer jag att tillkala farbror blå så att du får en saftig avhyvling.
Jag hatar idioter som ska förstöra för andra.
Skulle vara intressant att se hur han laddar denna puffrik..
Antar att det bara är i Stockholm med omnejd man kan fyra av saltladdade hagelpatroner i en älgstudsare.
Har f.ö. en lite aggresiv inställning mot folk som sabbar mina saker.
Ev postlådesabotörer bör kunna springa fort.
Leg. Besserwisser idag..
Hehe, det där har jag bara läst i Kalle Anka 😀
March 14, 2004
denstore wrote: [quote=ocz]Keffing var iaf jävligt rädd för honom, men han är lite psykstörd också.
Keffing eller hunden?;)
Båda. 😀
edit: Hugge, det var inte en bullterrier, snarare en beige rottweiler och lite större... Annars var hunden på bilden iaf sötare än din drägliga slafshund.
1 Guest(s)