February 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Callister][quote=Iceman][quote=-=*ThE_cRoW*=-]ps. kan ni hitta den underbara sär skrivningen i artikeln? Jag brukar ju inte vara nån polis på ämnet precis men den här var "vacker".. ds.
Skojar du? "sär skrivning" ?
Kråkan-> :-k
Ni får två gissningar...
Gissning ett: uhu
Gissning två: huh
February 12, 2002
danowani wrote: kan jö alltid plastikoperera dig så du ser ut precis som brad pitt och sen så låser du in den riktiga och går å knullar henne 😀
Hmm,, det kanske var en plan.. :-k
Ska fundera på det...
Angående ni andra som håller på att gissa.. Visst var det ett ganska uppenbart skämt? Tycker ni inte det? :arg:
February 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=danowani]kan jö alltid plastikoperera dig så du ser ut precis som brad pitt och sen så låser du in den riktiga och går å knullar henne 😀
Hmm,, det kanske var en plan.. :-k
Ska fundera på det...
Angående ni andra som håller på att gissa.. Visst var det ett ganska uppenbart skämt? Tycker ni inte det? :arg:
Nej, detta är seriöst allvar...det du säger tror alla på och då tror vi det till 100%.
February 12, 2002
Elias667 wrote: No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
Håller med,, Sarah Michelle Gellar kan aldrig i mina ögon riktigt bli nån 10:a.. Inte ens en 8:a på min skala..
Nu har jag sagt det,, tro det till 100%..
February 12, 2002
StarCraft wrote: [quote=Elias667]No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
HAHAHAHAH...hur blir man sneknullad? AHAHAHAHHA!
Jag vill inte lära dig. 😕 Eller iaf inte visa...
February 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=StarCraft][quote=Elias667]No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
Snälla, jag vill lära mig av mästaren!
March 1, 2004
StarCraft wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=StarCraft][quote=Elias667]No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
Snälla, jag vill lära mig av mästaren!
Först vill du spela in en porr film med mig, nu vill du bli sneknullad
5 Guest(s)