February 12, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ehh... Vad snackar du om?
vad snackar du alltid om? hur orkar du? varför?
1) Det är olika,, går väl inte säga generellt? 😕
2) Vet inte, jag blir helt enkelt aldrig less.. 🙂 I'm a fucking energiserbunny!!
3) Hmm.. Den frågan har människan undrat över sedan urminnes tider. Tyvärr kan jag inte avlöjja svaret. Ni är inte redo.. Sorry.. :heart:
----------------------------------------
Var det något negativt i det du skrev riktat till mig? 🙁
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ehh... Vad snackar du om?
vad snackar du alltid om? hur orkar du? varför?
1) Det är olika,, går väl inte säga generellt? 😕
2) Vet inte, jag blir helt enkelt aldrig less.. 🙂 I'm a fucking energiserbunny!!
3) Hmm.. Den frågan har människan undrat över sedan urminnes tider. Tyvärr kan jag inte avlöjja svaret. Ni är inte redo.. Sorry.. :heart:
----------------------------------------
Var det något negativt i det du skrev riktat till mig? 🙁
1. det har vi nog märkt.
2. Du är alltså som en mänsklig form av en druvsockerbit
3. Det är lugnt, jag vet redan svaret.
negativt? vet inte vad det ordet betyder så det tror jag inte det var.. 😛
February 1, 2004
StarCraft wrote: [quote=Elias667]No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
HAHAHAHAH...hur blir man sneknullad? AHAHAHAHHA!
Ingen som kan förklara?
Förklara någon! :arg:
January 23, 2002
Lite sen men kan ju påpeka att jag inte hade tackat nej till en kväll eller natt eller ja dag eller varför inte ett dygn eller vecka med Angelina Jolie.
Fast blev lite förvånad när jag såg att hon inte är över 30 än, trodde hon var typ 34 eller nåt sånt.
Hade för övrigt inte tackat nej till en träff med Sarah Michelle Gellar heller. 🙂
January 28, 2003
Steel wrote: Lite sen men kan ju påpeka att jag inte hade tackat nej till en kväll eller natt eller ja dag eller varför inte ett dygn eller vecka med Angelina Jolie.
And until that day you will continue on:
Steel wrote: Träna högerarmen och fingrarna flera timmar om dagen.
:bgrin:
February 12, 2002
StarCraft wrote: [quote=StarCraft][quote=Elias667]No offence men jag tycker faen den där buffy bruden ser ut som en sneknullad 14-åring 😀 Fast jag skulle inte banga en chans med henne för det 🙄
HAHAHAHAH...hur blir man sneknullad? AHAHAHAHHA!
Ingen som kan förklara?
Förklara någon! :arg:
Det är bara ett utryck.. Som att vakna på fel sida av sängen eller taskigt vaggad.. Sov nu..
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Steel]Lite sen men kan ju påpeka att jag inte hade tackat nej till en kväll eller natt eller ja dag eller varför inte ett dygn eller vecka med Angelina Jolie.
And until that day you will continue on:
Steel wrote: Träna högerarmen och fingrarna flera timmar om dagen.
:bgrin:
Till musen har jag ju sagt, till musen! [Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)