June 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=chrippaz]Henrik Schyffert är grymt bra, han har skrivit mycket av den humor vi sett. Hans insatts i parlamentet var jag riktigt nöjd med.
Jag tycker han är Sveriges Nr 1 vad det gäller humor.
jaha. intressant. intresseklubben antecknar.
Håller med...=)
:bok: :bok: :bok: :bok: :bok:
June 20, 2002
chrippaz wrote: Henrik Schyffert är grymt bra, han har skrivit mycket av den humor vi sett. Hans insatts i parlamentet var jag riktigt nöjd med.
Jag tycker han är Sveriges Nr 1 vad det gäller humor.
insatsen var klart godkänd... han lyckas inte riktigt fylla upp efter Hans Rosenfeldt, men det kommer nog...
June 20, 2002
crazyankan wrote: sveriges bästa komiker är han inte. sissela Kyle och robert gustavsson är det
Schyffert och Robert Gustavsson är två helt olika komiker och går inte riktigt att jämföra på det viset...
Schyffert är också en av anledningarna till att Gustavsson är rolig, bl.a. genom att vara en av de som skriver mest i Killing-gänget och också genom att agera bollplank och lyfta fram komiker som Johan Rheborg och Robert Gustavsson...
Roligaste panel-medlem i parlamentet är för övrigt Johan Rheborg... han startar alltid lugnt för att flippa ut mot slutet...
February 1, 2002
Öwall wrote: Jag tycker att Michael Tornving (är inte helt säker på vad han heter) är roligast i parlamentet.
Däremot tycker jag att Sissela Kyle är definitivt sämst. Jag tycker inte att hon är det minsta rolig.
1.Helge Skoog
2.Robert Gustavsson
3.Johan Wahlström
4.Henrik Hjelt
5.Babben Larsson
6.Johan Rehborg
7.Annika Lantz
8.Mikael Tornving
Så ser min lista ut
November 26, 2002
Starscream wrote: [quote=Öwall]Jag tycker att Michael Tornving (är inte helt säker på vad han heter) är roligast i parlamentet.
Däremot tycker jag att Sissela Kyle är definitivt sämst. Jag tycker inte att hon är det minsta rolig.
1.Helge Skoog
2.Robert Gustavsson
3.Johan Wahlström
4.Henrik Hjelt
5.Babben Larsson
6.Johan Rehborg
7.Annika Lantz
8.Mikael Tornving
Så ser min lista ut
Sissela fick inte ens vara med? 🙂
min litsa:
1: Mikael Tornving
2: Henrik Hjelt
3: Babben Larsson
4-8 Alla andra
9: Sissela Kyle
June 28, 2001
DiDi wrote: Han har bland annat varit med och skrivit Nile City och Percy Tårar. Och de är ju kul... eller?
Oj glömde... Han har ju även varit med i Hassan...
Ja dom är väldigt roliga.
nu känner jag för att se parlamentet oxå..... jag som normalt inte ser på det.
dom löjlar sig lite för mkt
January 11, 2002
henrik schyffert själv är kanske inte min personliga favorit... MEN
killing-gänget tillsammans äger ju ALLT, asså I managen med Glenn Killing, Nile City och percy tårar är ju liksom så extreeeeeeeeeeemt roligt va 😀
kan inte vänta på att få se deras film som dom gör nu.. "Olika nyanser av brunt" 😉 sååå väääärt 😀
2 Guest(s)