June 3, 2001
Kom nyss hem från bion, såg Hero med Jet Li i en av rollerna..
Om vi säger så här.. jag såg inte hela..
Gick därifrån efter ca 1 timma.
Sämre film har jag aldrig uppleft..
J= jag
P= polare
J: -Jag åker hem!
P: -Varför då?
J: -Jag kan inte se den här smörjan!
P: -Den e ju skitbra.
J: -Skitfilm.
Sen gick jag..
Kunde lika gärna eldat upp hundringen.. 👿
November 4, 2001
Gueno wrote: [quote=chrippaz]Det kanske bara är så att du inte gillar den genren?
Jodå.. men jag hänger upp mig på att dom "flyger" å har sig. 👿
Jag känner mig rätt kluven att skriva vad jag tycker om det. Första gången jag såg det tänkte jag "haha, vilket löjligt skit!", men jag vet inte om jag tycker det nu...
November 15, 2001
chrippaz wrote: [quote=Gueno][quote=laudanum]Crouching Tiger.
Den såg jag oxå på bio..
Såg hela men höll på att somna 2 gånger.
Vicke skit.. skona oss från dessa skräpfilmer.
Det kanske bara är så att du inte gillar den genren?
Som han sa, det är en speciell genre. Iallfall så är det inget massproducerat Hollywood skräp.
September 3, 2001
Håller med näst-sista talaren, och nån annan.
Filmen är absolut inte för alla smaker. Och vissa tycker bara det är löjligt att de ska flyga och hoppa flera meter, andra tycker att det är ballt.
Själv tycker jag att det är ballt och jag hyser ingen respekt för de som inte tycker som jag! 😀
Dåliga filmer är i min mening, såna som fast and the furious, training day, the transporter, triple x, kiss of the dragon....osv.
De är nog de sämsta jag har sett.
November 15, 2001
Kame_boy wrote: Håller med näst-sista talaren, och nån annan.
Filmen är absolut inte för alla smaker. Och vissa tycker bara det är löjligt att de ska flyga och hoppa flera meter, andra tycker att det är ballt.
Själv tycker jag att det är ballt och jag hyser ingen respekt för de som inte tycker som jag! 😀
Dåliga filmer är i min mening, såna som fast and the furious, training day, the transporter, triple x, kiss of the dragon....osv.
De är nog de sämsta jag har sett.
Ahh...Ännu en som har sett ljuset 8)
2 Guest(s)