July 13, 2004
zubbe wrote: Inte bra att ragga på 13-åringar Tol, bäst att du kedjar fast dig vid datorn och lever i celibat resten av ditt liv. 🙄
Nej det är ju inte det, men att leva i celibat är kanske att gå lite långt. Ska nog fan göra som abishai sa, fråga legg på alla man träffar!!
October 18, 2002
Gueno wrote: [quote=MaTTzzoN]Är 16 år. Jag kan köpa alkohol på krogen helt utan problem
Hm! 😕
Om jag går till nått ställe där det är 18 så måste jag alltid visa kort.
Alltid fått göra.
Åkte påbarnbiljett på bussen tills jag var 16 år.
12 år var maxgränsen då.
förklarar bmw'n 😉
July 18, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]Mitt förra ex var precis fyllda 14 när vi blev ihop (2 år sedan nu tror jag det blir), hade redan D kupor och såg ut till att vara runt 18.
För ett par månader sedan så var vi på en fest tillsammans, och min kompis som är 29 trodde hon var 20.
Ganska bisarrt hur tjejerna utvecklas idag. Om jag ska ut och börja ragga igen så ska jag fan kräva att få se Leg 😉
Ganska bisarrt att din kompis som är 10 år äldre än dig följer med på fest. 😉
Lite offtopic kanske men ändå.
Vad är det för fel på att festa med äldre polare? Jag följde med en polare på midsommar som är 26 och jag ska fylla 20. Det var den bästa midsommaren jag har haft, jag var mellan 5 och 13 år yngre än alla andra, om man bortser från bebisen som var där :D. Men trivdes och flörtade runt som bara den.
OCH det var inte bara jag som tyckte det var kul att jag var där, har träffat några av de andra som var där och de bjöd in mig till nästa år redan nu.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 17, 2002
Ärligt talat, jag förstår inte vad du skriar över.
1. Hon såg ut att vara 17, hon betedde sig antagligen som 17 eftersom du inte reagerade, men det spelar ingen roll.
2. Hade du legat med henne så hade domstolen friat dig om en eventuell blindgalen pappa kallat in polisen. Såvida du inte våldtog henne dvs, men det hade du ju inte gjort.
"Oh hjälp, jag kunde ha haft sex med en 13 årig tjej som f.ö såg ut och betedde sig som 17"
Vad är felet om vi bortser från lagen som endå inte gäller i ditt fall då domstolar dömmer efter mognad?
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]Mitt förra ex var precis fyllda 14 när vi blev ihop (2 år sedan nu tror jag det blir), hade redan D kupor och såg ut till att vara runt 18.
För ett par månader sedan så var vi på en fest tillsammans, och min kompis som är 29 trodde hon var 20.
Ganska bisarrt hur tjejerna utvecklas idag. Om jag ska ut och börja ragga igen så ska jag fan kräva att få se Leg 😉
Ganska bisarrt att din kompis som är 10 år äldre än dig följer med på fest. 😉
fyi så är han 11 år äldre än mig 😉
Gemensam kompis hade party (han blev 23) så jag förstår inte varför det är så skumt?
Det enda som var skumt var i vilken position jag somnade i. Har knappt druckit något efter den festen.
February 10, 2004
Hahaha... Ni som skrivit i tråden verkar helt paffa för att alkoholkonsumtionen börjar i 13-14 års åldern.. När tog ni er första fylla igentligen?
Paff blir man när brorsans tjej berättar att hon var stupfull första gången när hon var 11!!
Här kan man, likt med misshandel,inbrott, stölder etc. enbart skylla på föräldrarna igentligen. Det tyder ju på väldigt dålig uppfostran. Kan ju vara så att föräldrarna varit missbrukare sjölva på något vis av både det ena å det andra..
Jaja, morsan höll rätt hård koll på mig när jag var i 13- 17 års åldern.. Men det är ofta man ser små fjortisar som ligger å kräks i nån buske.. iaf i Sthlm 😛
(btw, jag är född 86, dvs. 18 bast nu, om någon undrade 😉 )
June 28, 2001
med en spansk dialekt "ehm she told me she was 21, i thougt 18, and the police 15" 😀
Det är lätt att gå i sådana fällor, jag var i bulgarien för en vecka sedan, då var det en unge som inte fått tuttar än som sprang runt i stringtrosor vid poolen.
farligt att dom klär ut sig till äldre ibland, så nu jagar jag bara brudar jag vet är "äldre" 😛
January 17, 2002
Mind wrote: med en spansk dialekt "ehm she told me she was 21, i thougt 18, and the police 15" 😀
Det är lätt att gå i sådana fällor, jag var i bulgarien för en vecka sedan, då var det en unge som inte fått tuttar än som sprang runt i stringtrosor vid poolen.
farligt att dom klär ut sig till äldre ibland, så nu jagar jag bara brudar jag vet är "äldre" 😛
omfg he's ALIVE!
July 18, 2003
Combat wrote: Hahaha... Ni som skrivit i tråden verkar helt paffa för att alkoholkonsumtionen börjar i 13-14 års åldern.. När tog ni er första fylla igentligen?
Paff blir man när brorsans tjej berättar att hon var stupfull första gången när hon var 11!!
Här kan man, likt med misshandel,inbrott, stölder etc. enbart skylla på föräldrarna igentligen. Det tyder ju på väldigt dålig uppfostran. Kan ju vara så att föräldrarna varit missbrukare sjölva på något vis av både det ena å det andra..Jaja, morsan höll rätt hård koll på mig när jag var i 13- 17 års åldern.. Men det är ofta man ser små fjortisar som ligger å kräks i nån buske.. iaf i Sthlm 😛
Jag var 13 bast när jag var full första gången, och jag anser inte att det är mina föräldrars fel att jag blev full då. Utan det var mest för att testa, och vissa gillade det och vissa inte.
BTW: Jag är glad att jag började dricka innan jag var 18 år, detta säger jag eftersom jag tycker det ser så jävla illa ut när de som är 18-19 år som precis har börjat o dricka ligger o deckar inne på puben eller står utanför och spyr. Tack vare mina alkohol vanor i tidig ålder så vet jag ungefär vad jag tål.
Säger dock inte att det bara är de som är nya med att dricka alkohol som spyr, det kan hända oss alla.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 10, 2004
*blitz* wrote: [quote=Combat]Hahaha... Ni som skrivit i tråden verkar helt paffa för att alkoholkonsumtionen börjar i 13-14 års åldern.. När tog ni er första fylla igentligen?
Här kan man, likt med misshandel,inbrott, stölder etc. enbart skylla på föräldrarna igentligen. Det tyder ju på väldigt dålig uppfostran. Kan ju vara så att föräldrarna varit missbrukare sjölva på något vis av både det ena å det andra..Jaja, morsan höll rätt hård koll på mig när jag var i 13- 17 års åldern.. Men det är ofta man ser små fjortisar som ligger å kräks i nån buske.. iaf i Sthlm 😛
Jag var 13 bast när jag var full första gången, och jag anser inte att det är mina föräldrars fel att jag blev full då. Utan det var mest för att testa, och vissa gillade det och vissa inte.
omg för gudskull tolka mig inte fel.. Jag menade absolut inte att det är dåliga föräldrar för att man tar sin fylla när man e 13, jag var själv 13 så 😛
Nej jag menade att det börjar bli mera vanligt att föräldrarna inte har riktig koll på vad dom gör.. det är därför (enlig mig då), som många börjar dricka tidigt, det är förbjudet å det är rolit, å då är det lätt att man hamnar i allkis träsket om man fortsätter för ofta..
Det var mera sakt som en uppmaning, (inte för att jag vet om många föräldrar sitter på NH), till dom vuxna att kolla sina barn lite mera..
jaja hoppas ni inte tog illa vid er!!
July 18, 2003
Combat wrote: [quote=*blitz*][quote=Combat]Hahaha... Ni som skrivit i tråden verkar helt paffa för att alkoholkonsumtionen börjar i 13-14 års åldern.. När tog ni er första fylla igentligen?
omg för gudskull tolka mig inte fel.. Jag menade absolut inte att det är dåliga föräldrar för att man tar sin fylla när man e 13, jag var själv 13 så 😛
Nej jag menade att det börjar bli mera vanligt att föräldrarna inte har riktig koll på vad dom gör.. det är därför (enlig mig då), som många börjar dricka tidigt, det är förbjudet å det är rolit, å då är det lätt att man hamnar i allkis träsket om man fortsätter för ofta..
Det var mera sakt som en uppmaning, (inte för att jag vet om många föräldrar sitter på NH), till dom vuxna att kolla sina barn lite mera..
jaja hoppas ni inte tog illa vid er!!
Sry
IBM Thinkpad T60
January 17, 2002
Synt4x_3rr0r wrote: [quote=CoLiC]Vad är felet om vi bortser från lagen som endå inte gäller i ditt fall då domstolar dömmer efter mognad?
Dömer efter mognad? 😕
I ett fall där ett övergrepp inte skett dömmer domstolen inte efter ålder utan fysisk mognad. Dvs en kille som haft sex med en mogen 13 åring kan inte bli dömd om övergrepp inte skett.
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Mitt förra ex var precis fyllda 14 när vi blev ihop (2 år sedan nu tror jag det blir), hade redan D kupor och såg ut till att vara runt 18.
Men du har la tjej? 😉
Eller har du lyckats skrämma bort henne också?
2 Guest(s)