Herregud vilken kväll!!!|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Herregud vilken kväll!!!
Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
sp_UserOfflineSmall Offline
929672
August 1, 2005 - 9:21 am
sp_Permalink sp_Print

tillbaka från semestern och redå att skriva.
Det sjuka med att unga är som de är är att det är accepterat. När jag var borta på gottland och var på konsert och såg Uggla, Lena PH och Darin så satt en Mamma, Hennes äldre dotter(ca 19) och sina yngre döttrar (ca 14,13,7 och 5) bredvid oss. Alla såg ut som normala flickor. Inget smink som förstör deras ansickten. Senare på kvällen så hände det dummmaste jag sett. Några av de yngre flickornas kompisar (tre var dom) kom vinglandes som de fullaste asen sammtidigt som de höll i en prips blå! Aldrig har jag skrattat så mycket och de andra flickorna ville smaka och också vara lika tuffa. Och jag skrattade och skrattade och flickorna blev lite stötta och vinglade vidare. Man är lite elak sent på kvällen ja vet. Men man kan fan inte bli full på lättöl! för lite alkohol mot mängden vatten. Men mamman värkade inte ha allt för mycket emot det ändå. Eller jo det hade hon men hon sa "det är väll normalt" med en ryckning med axlarna.
Antingen så ska du vara barn eller vuxen och försöker man vara någg där imellan så ser du bara ut som en pajjas. Men såklart så finns det få som inte hammnar där imellan. De som inte är barn som leker vad vuxen och tuff (eller egentligen äldre tonåring). De få som värkligen är mogna för sin ålder. Jag har bara träffat en sådan i mitt liv. Hon heter Jessica.
Å nej jag stöter inte på barn. Mycket tidigt utväcklad på alla de sätt och hon har sen hon var gud vet vad år gammal substitut mor åt sin fyra år yngre syster. Tagit hand om henne, lagat mat, städat, etc etc då deras egen mamma jobbade hela tiden. Hon pratade som en vuxen (nästan). Hon var rentav vuxen. Hur många är det som är så? Få helt enkelt.
När man är 13 så tycker jag inte att man ska ragga på grabbar som gått ut gymnasiet. Det är fel. Det är samma sak om en grabb som gått ur gymnasiet raggar på en tretton åring. Lika fel. För det första så är sammlag olagligt då och för det andra så saknar de vicktig erfarenhet i livet. En äldre person kanske kan ge dem det men det blir fel. Huvaligen vad fel. De kan se äldre ut men de är inte så gammal.

Jag förklarar all text ovan som en följd av temporär sinnesförvirring.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
929682
August 1, 2005 - 9:41 am
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: Men man kan fan inte bli full på lättöl! för lite alkohol mot mängden vatten.

En liten tjej som knappt väger någonting? Jodå, det är fullt möjligt.
Dessutom får du tänka på att småtjejerna har sett hur andra beter sig och gärna spelar över lite (de tror alltså att de är fullare än vad de är)

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
929775
August 1, 2005 - 12:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Ni lallar på om att det är olagligt, vilket det inte är då tjejen är mogen för sin ålder.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
929780
August 1, 2005 - 12:51 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Ni lallar på om att det är olagligt, vilket det inte är då tjejen är mogen för sin ålder.

Stackars CoLiC, ingen lyssnar på dig 😉

Du har helt rätt 🙂

CoLiC
Member
Medlem
929830
August 1, 2005 - 3:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=CoLiC]Ni lallar på om att det är olagligt, vilket det inte är då tjejen är mogen för sin ålder.

Stackars CoLiC, ingen lyssnar på dig 😉

Du har helt rätt 🙂

Tack! :pray:

Så ni kan genast lägga ner snacket om olagligheter, det enda olagliga var att hon var på krogen.

Utöver det kan det endast vara era egna spöken som gör att ni reagerar ologiskt på den här saken, specielt du ToL

.ToL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1319
929833
August 1, 2005 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Tack! :pray:

Så ni kan genast lägga ner snacket om olagligheter, det enda olagliga var att hon var på krogen.

Utöver det kan det endast vara era egna spöken som gör att ni reagerar ologiskt på den här saken, specielt du ToL

Du har ju helt rätt men det känns ju fortfarande inte riktigt rätt och det kan du ju säkert förstå.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
929860
August 1, 2005 - 3:54 pm
sp_Permalink sp_Print

.ToL wrote: [quote=CoLiC]Tack! :pray:

Du har ju helt rätt men det känns ju fortfarande inte riktigt rätt och det kan du ju säkert förstå.

tyvärr, fattar inte va du klagar på, chansen fanns där, hon va snygg, skit i ålder, "pumpa på" 😉

förövrigt så är jag 15 o aldrig varit full än, inte för att jag inte haft chansen, snarare för att jag valt att inte dricka, håller mig till cola, kan ha trevligt med tjejerna ändå 🙂

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
929888
August 1, 2005 - 4:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=.ToL][quote=CoLiC]Tack! :pray:

tyvärr, fattar inte va du klagar på, chansen fanns där, hon va snygg, skit i ålder, "pumpa på" 😉

förövrigt så är jag 15 o aldrig varit full än, inte för att jag inte haft chansen, snarare för att jag valt att inte dricka, håller mig till cola, kan ha trevligt med tjejerna ändå 🙂

Nomic, du och jag gillar inte varann ( 😉 ) men på den punkten håller jag med dig till 100% att man kan ha kul och trevligt utan att behöva dricka 😀
Btw. Bogus är värsta alkisen nu 😉

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
929893
August 1, 2005 - 4:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: [quote=Nomic][quote=.ToL][quote=CoLiC]Tack! :pray:

Nomic, du och jag gillar inte varann ( 😉 ) men på den punkten håller jag med dig till 100% att man kan ha kul och trevligt utan att behöva dricka 😀
Btw. Bogus är värsta alkisen nu 😉

:] , jonas är motsatsen, han behöver det där lilla extra för civilkuraget 😉

CoLiC
Member
Medlem
929897
August 1, 2005 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

.ToL wrote: [quote=CoLiC]Tack! :pray:

Njäe, det förstår jag inte faktiskt, men det är bara jag.

Nomic har fattat det hela.

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
929923
August 1, 2005 - 5:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=Collateral] Btw. Bogus är värsta alkisen nu 😉

:] , jonas är motsatsen, han behöver det där lilla extra för civilkuraget 😉

nej, faktiskt inte... men jag måste erkänna att det blir roligare MED... 🙄

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 334
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL