July 27, 2002
ManicBlue wrote: [quote=macrus][quote=ManicBlue]Denna gången är jag i alla fall oskyldig. Jag har dock en favorit som börjar på B....nån som är sugen? 😀
Såg du ja-rycket i Callister's fingrar? 😉
😀 Tror att han misstänkte något och gick invisible på icq:n
Jag vet att du vill åt min musik. 😛
March 10, 2002
Vad är det jag ser, har ingen lagt märket till Ogrebeasts title? Där står ju "aka Rutger"! =)
March 27, 2003
CoLiC wrote: [quote=adamnassjo]CoLiC du kanske skulle flytta upp nån *ist från din sign... 😉
Nej nej, jag tror inte du förstår, det där är vad andra tror att jag är, med undantag för antifeminist då...
Vad andra tror eller vad du påstår....hmm.. Vem ska man tro på..?!! :bgrin:
September 12, 2001
adamnassjo wrote: Haha.. Ja i den bemärkelsen...
Hoppas Skiroy tittar in framåt kvällen... 🙂
Jadå visst tittar jag in ikväll. 🙂
Jodå...det är jag som har pillat med din titel och jag säger bara att det tog lite tid innan du kom på det. 🙂
Till er andra...jag ger en trevlig titel till personer i forumet som har förtjänat det av någon anledning.
adamnassjo för den utmärkta FAQ:en
Ogrebeast för hans trevliga närvaro i forumet samt hjälpsamhet. det är en mkt klok kille det där.
Arne Anka för hans kunnighet inom OC och 3DMark tweaks.
Till er övriga...all tjat lönar sig inte. Det som gäller är att ni utmärker er på något sätt som är det lilla extra, det är upp till er att komma på hur ni ska uppföra er i forumet. 🙂
February 17, 2004
Mind wrote: Neat.
[quote=Quarzi]haha.. admin(sen) leker lite 😛 kul om alla fick en annan text där för vad man uppfattas som på nh 😛 typ "irritasions objekt" eller liknande om man bara klagar å spammar
du borde få Hmm
ser ut som du tänker på din avatar
Mind, du borde få nattuggla 😛
du är alltid inne sent 😉
February 22, 2003
skiroy wrote: [quote=adamnassjo]Haha.. Ja i den bemärkelsen...
Jodå...det är jag som har pillat med din titel och jag säger bara att det tog lite tid innan du kom på det. 🙂
Till er andra...jag ger en trevlig titel till personer i forumet som har förtjänat det av någon anledning.
:-k Ogrebeast för hans trevliga närvaro i forumet samt hjälpsamhet. det är en mkt klok kille det där.
Till er övriga...all tjat lönar sig inte. Det som gäller är att ni utmärker er på något sätt som är det lilla extra, det är upp till er att komma på hur ni ska uppföra er i forumet. 🙂
Tillför inte jag något bra till NH-forumet då? :-k
May 17, 2004
BelGarath wrote: [quote=skiroy][quote=adamnassjo]Haha.. Ja i den bemärkelsen...
:-k Ogrebeast för hans trevliga närvaro i forumet samt hjälpsamhet. det är en mkt klok kille det där.
Tillför inte jag något bra till NH-forumet då? :-k
du borde få bella 😉
3 Guest(s)