March 27, 2003
BelGarath wrote: [quote=skiroy][quote=adamnassjo]Haha.. Ja i den bemärkelsen...
Hoppas Skiroy tittar in framåt kvällen... 🙂
Jadå visst tittar jag in ikväll. 🙂
Jodå...det är jag som har pillat med din titel och jag säger bara att det tog lite tid innan du kom på det. 🙂
Till er andra...jag ger en trevlig titel till personer i forumet som har förtjänat det av någon anledning.
:-k Ogrebeast för hans trevliga närvaro i forumet samt hjälpsamhet. det är en mkt klok kille det där.
Arne Anka för hans kunnighet inom OC och 3DMark tweaks.
Till er övriga...all tjat lönar sig inte. Det som gäller är att ni utmärker er på något sätt som är det lilla extra, det är upp till er att komma på hur ni ska uppföra er i forumet. 🙂
Tillför inte jag något bra till NH-forumet då? :-k
Lägg märke till att alla lämnade tråden...
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Starscream][quote=fastbullit]jag tycker det är en bra ide att skirre får utse en text till alla över 2000 inlägg. Det hade gjort forumet om möjligt ännu mer personligt
Det är ju många....
ja, det räcker som det är, håll nu inte på att ändra för mycket.
Du är alltså nöjd med din titel? 🙂
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Starscream][quote=fastbullit]jag tycker det är en bra ide att skirre får utse en text till alla över 2000 inlägg. Det hade gjort forumet om möjligt ännu mer personligt
Det är ju många....
ja.. eller nej eller.. jaja. jag gjorde medvetet fel och du skall man varnas, och där med basta.
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Starscream][quote=fastbullit]jag tycker det är en bra ide att skirre får utse en text till alla över 2000 inlägg. Det hade gjort forumet om möjligt ännu mer personligt
Det är ju många....
Du ska nog själv vara nöjd 🙄
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister][quote=Krqagyzzz][quote=Starscream][quote=fastbullit]jag tycker det är en bra ide att skirre får utse en text till alla över 2000 inlägg. Det hade gjort forumet om möjligt ännu mer personligt
Det är ju många....
Du ska nog själv vara nöjd 🙄
Jag har suttit av min tid. 🙂
2 Guest(s)