October 1, 2003
Marcan- wrote: [quote=Dehman]Jo det är väl kul också. Men det är från person till person.
Själv var jag på Legoland förra året (var 16 år) det var roligt att se alla byggnader av lego och så. Inte bara för barn inte.
Legoland är ju asballt. Skulle gärna åka dit igen.
Jizz tom disneyland e juh roligare :p (fast det e ju faktiskit rätt kul där, på disneyland...)
High Chaparall? På kanal 5? Fredrik o Filip??? Eller e jag ute o cyklar.. ?
June 23, 2002
gyZZ wrote: [quote=Marcan-][quote=Dehman]Jo det är väl kul också. Men det är från person till person.
Själv var jag på Legoland förra året (var 16 år) det var roligt att se alla byggnader av lego och så. Inte bara för barn inte.
Jizz tom disneyland e juh roligare :p (fast det e ju faktiskit rätt kul där, på disneyland...)
Du är ute och cyklar... tror jag finns ett High Chaparall i Sverige med massa cowboy's och skit, var där när jag var liten men kommer inte ihåg ett piss.
October 1, 2003
macrus wrote: [quote=gyZZ][quote=Marcan-][quote=Dehman]Jo det är väl kul också. Men det är från person till person.
Du är ute och cyklar... tror jag finns ett High Chaparall i Sverige med massa cowboy's och skit, var där när jag var liten men kommer inte ihåg ett piss.
haha ok
April 16, 2004
jag bor i närheten utav chaparall, enligt mig är det smålands tattigaste ställe...visst det är kul för mindre men jag tycker att det inte är mycket att ha om man inte är western intresserad. De är rena rånarna med deras orkerpriser bara så ni vet men aölla har ju sin smak så den som vill gå kan ju gå
January 28, 2003
Znoddaz wrote: Disneyland är ju inte bara ett ställe för småknattar.
Det finns ju attraktioner som är riktade till vuxna med om jag inte har fel.
Disneyland i Orlando skall väll vara hyffsat stort 🙂
Där är ju 4 parker på Disneyland Orlando, jag var på två av dem nu i somras. Hela området är la bara en sådär 80 hektar... 😛
Magic Kingdom är mestadels för barn och yngre, Musse och gänget.
Epcot är kanske för lite äldre, men informationsnivån är fan lagd för femåringar (Läs: genomsnittsamerikanen)
Animal Kingdom är en djurpark som alla andra, lite mer påkostad antagligen...
Disney Waterworld, eller vad fasen det heter, kan ju vara kul. Om man vill dela vattenrutchkana med massa feta amerikaner
Tror inte att High Chaparral är någon höjdare för äldre, Legoland är nog betydligt bättre då. Lite mer imponerande enligt mig 🙂
1 Guest(s)