October 28, 2002
En kille i ett annat forum som skrev något väldigt intressant tidigare idag.
Det diskuterades Hel, Thule mm.
"Men vad är då så många hiphop låtar om inte rasistisk?"
Slå på ZTV: "Ska knulla alla svenne horor fett och baxxa deras para yo i betongen e d knaaaas" osv. Det är inget snack om rasism där inte.
detta då: "ska knulla alla turk horor fett och sno deras pengar osv..." Hets mot folkgrupp, 8 års fängelse.
någon som håller med?
June 19, 2003
Beex wrote: Det är så j**la cepat!!! En neger får kalla en vit svenne, j**la *prostituerad* och allt möjligt som är mycket förnedrande för svenskar men vi får inte kalla dem saker?!
"Störtlöjligt"
hmm... kanske ett sätt o acceptera invandrare, att visa att man inte e rasist... men om vi åker till ex. till afrika,där vi e invandrarna, så tror jag knappast att afrikanerna skulle bli lika upprörad om deras medafrikaner kallade oss en massa fult..
June 2, 2003
Kommer inte Afrikaner från afrika ? 😮 o Nigerianer från Niger o Nigeria.....hmm tror även att Nordbor är från Norden !
Men en negerboll är fanimig en negerboll ! 👿
Den svenska Nationalsången skall alltid sjungas vid skolavslutningar ! 👿
O alla dessa invandrar relaterade problem skulle bli så mycket mindre om de kunde lära sig att ta seden dit dom kommer ! (en del kan de absolut)
Just ja den svenska nationaldagen skall givetvis vara en helgdag ....stor skam för landet att så ej är !
Tro nu inte att jag är en rassesist...jag jobbar bla med nyanlända invandrare o de flesta e hyvens,,,,men ge fan i min negerboll :arg:
February 12, 2002
Nice wrote: Kommer inte Afrikaner från afrika ? 😮 o Nigerianer från Niger o Nigeria.....hmm tror även att Nordbor är från Norden !
Men en negerboll är fanimig en negerboll ! 👿
Den svenska Nationalsången skall alltid sjungas vid skolavslutningar ! 👿
O alla dessa invandrar relaterade problem skulle bli så mycket mindre om de kunde lära sig att ta seden dit dom kommer ! (en del kan de absolut)
Just ja den svenska nationaldagen skall givetvis vara en helgdag ....stor skam för landet att så ej är !Tro nu inte att jag är en rassesist...jag jobbar bla med nyanlända invandrare o de flesta e hyvens,,,,men ge fan i min negerboll :arg:
Bra sagt. 🙂
January 28, 2003
så j*vla rätt, kunde inte sagt det bättre själv!!
och det med "negerboll" har blivit stort av en anledning; det var ett bageri i SJÖBO som hade en skylt där det stod det, annars hade det fan bara blivit en liten notis i tidningen... 👿 negerboll har det hetat sen 1920-talet och då kan jag säga att dom flesta hade inte ens sett en ne... svart person på bild ens...
jag bor i sjöbo och kan ju säga att här är inte många invandrare, men nock fan märker man av dom som är här, som vanligt är det enstaka personer som skapar skit för alla...
man kan säga att mycket av hiphopen är vit makt-musik för svarta
June 17, 2002
En neger e ju en Neger som alla säga här... det e bara att acceptera att man säger Neger... Att säga Nigger e en annan sak... Betyder ju Vit mans slav...
Sen att negrerna får säga Fucking White boy e ju helt accepterat medans man inte får säga Fucking nigger boy... Va fan!!... Fucking white boy e ju oxå hets mot folkgrupp... o så får dom ju sjunga sånt på TV o radio... som oxå har diskuterats i tråden...
Aja.. Jag kommer inte sluta säga Neger så länge dom får säga svenne o skit... eller sjunga om att dom skjuter vita snutar o hatar dom för det o skit.. det e ju det enda hiphop texterna går ut på...
Sen att det var en massa negrer o kurrder som rånade min bror gör ju mig ännu mer rasse... UT MED DOM UR SVERIGE så fort dom gör ett brott... om dom inte e svenska medborgare eller har typ varit det under 5 år eller så...
EDIT: Aja.. Jag bryr mig inte om all negativ kritik jag kommer få för min text men så e min åskit... Free Speech...
October 28, 2002
:worshipp: Nice :worshipp:
Du är en vis man.
Allvarligt, när ska TV4 as seriösa "noll racism" satsning uppmärksamma detta? nej nej, man ställer Alice Bahhhh där och sen bjuder man in lit turk-hiphoppare som rappar om betong och ghetton och hur mkt dmo hatar vita männsikor. Så är det på alla sånna "anti-racist" galor i princip.
mångkultur... hurra...
Skicka hem!
November 26, 2002
ThaMole wrote: En neger e ju en Neger som alla säga här... det e bara att acceptera att man säger Neger... Att säga Nigger e en annan sak... Betyder ju Vit mans slav...
'nigger' betyder i princip exakt samma sak som 'neger', dvs svart. Sedan har båda orden utvecklats till skällsord.
Jag har blivit uppfostrad till att inte säga neger.. det är ett fult ord, så jag säger det inte. Så enkelt är det för mig..
4 Guest(s)