January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=MrWeizel]skräckupplevelse när hon dunkar han på k*ken :cy:
Man känner hur j**la ont det gör.
Speciellt om soldaten står i givakt. :cy:
blir la bara förskjutning av smärtan från pungen till ollonet.. :cy:
när vi ändå är inne på detta.. går det att "knäcka" pitten?
har hört rykten om det, nån som missade å körde den rätt ner i sängen istället..
SMACK 😮
October 18, 2002
Knäcka o knäcka.
Nä, det går inte. Men om man har lite otur och missar och smackar den i sängen eller liknande så kan man spräcka sväll kropparna.
Typ som att man kan dra av ett muskelfäste. (det som håller k*ken uppe)
Ush vad ont det måste göra.
Jag har gjort det en gång, asså missat inte pajjat det. Men satan i gatan vad ont det gjorde. Det va bara att lägga ner värksamheten för den kvällen.
January 15, 2002
[-Pale- wrote: ]Knäcka o knäcka.
Nä, det går inte. Men om man har lite otur och missar och smackar den i sängen eller liknande så kan man spräcka sväll kropparna.
Typ som att man kan dra av ett muskelfäste. (det som håller k*ken uppe)Ush vad ont det måste göra.
Jag har gjort det en gång, asså missat inte pajjat det. Men f*n i gatan vad ont det gjorde. Det va bara att lägga ner värksamheten för den kvällen.
Man kan stuka den också =)
January 5, 2002
Apropå Matrix: Ettan var bra de två första gångerna man såg den, sen tröttnade man på alla klyschor, både de i filmen och de som uppkom då alla kopierade filmen. Tvåan såg jag för att jag hoppades på en tuff film igen, och visst, vissa scener var väl ganska bra, men återigen, noll återseendevärde. Trean såg jag inte ens.
Apropå Hip Hip Hora: Flickvännen och jag resonerar så att vi väntar tills den går att köpa på dcplusplus.sourceforge.net. Lär ju inte vara värd att se på bio.
July 19, 2001
caged wrote: [quote=Gueno]Trean med om man inte är trög i huvet..
Alla Matrixfilmerna är bra, som du säger, trean är asbra men det krävs att man tänker lite. Iofs gör det de i alla filmer om man ska få allt att gå ihop...
Bah, ettan var bra och resten var skit.. Vad skulle man tänka på i trean? Robotarna åkte ut ur människobasen.. De skulle vilken sekund som helst kunna komma ner och döda alla människor igen.. Jävla lamerslut.. Och varför hade inte robotarna atombomber?
2 Guest(s)