June 28, 2001
jag har lite svårt att hitta en film som jag väldigt gärna vill se igen, problemet är att jag inte vet vad den heter.
vad jag minns från filmen är att den utspelade sig på och runtomkring en skola när det var mode att bränna BHs och ha sex med vem som hellst (60-70nånstans), delvis handlade filmen om Gympaläraren som såg ut som burt reynolds men efter att ha kollat vilka filmer han har gjort så verkar det inte ha varit han.
denna gympalärare var typ skolans sexikon Alla ville ha honom och han spände på nån sekreterare lite då och då. 🙄
sedan tror jag den handlade lite om en bunt ungdomar som gick på skolan oxå, minns inte mkt mer än att brudarna sprang omkring och visade brösten lite då och då, var nån blandning av Komedi och gladpr0n antar jag.
någon som har en susning om vilken film det kan ha varit?
gick på TV för typ 4 år sedan.
svt eller 4an.
December 31, 2001
eyyy den heter Tiger 😀
Han satte på alla elever som fanns 😛
kan vara något utöver tiger som "go get em tiger" eller något sånt.
Edit: hittar inget om den på google men jag kommer så väl ihåg den.
Han hadde upptaget ljus vid dörren när han satte på tjejerna o allt 😀
December 10, 2001
En film som handlar om en gympalärare och utspelar sig på en skola är ju Summer School. Gjordes väl någon gång i slutet av 80-talet.
Var rätt många år sen jag såg den och har sett så många filmer efter den så jag inte kommer ihåg handlingen typ något.
EDIT: Kanske är helt fel ute, det ni snackar om låter ju som någon typ av s0ftpr0n rulle mer än en "film".
2 Guest(s)