April 1, 2003
idag började en ny spännande termin på dataingejörsprogrammet för mig... med maskinorgienterad programmering och matematisk analys....
o jag har efter mig en tenta i elektriska kretsar också... så jag tänkte att kanske nån har nått praktiskt råd om hur man skall få fram det orket som fattas? några tips eller trix får att få upp hastigheten när det gäller pluggande?
alla tips e bra, föruom dom dåliga! :bok:
May 10, 2002
oxiswoofer wrote: maskinorgienterad programmering och matematisk analys
jäklarns vad jag fick ont i huvudet bara av att läsa det, jag sitter väl i samma sits som dig men på en simplare nivå - duktig som man är drar man på sig magsjuka slutet av förra veckan och redan nu känns det som jag är 12veckor efter.
Måste skriva klart en grej tills imorrn på engelskan, en bokrecension tills på onsdag och plugga till kemiprovet på torsdag. 😡 svenska och engelska är inga problem men kemin kan han lika gärna få sätta ett IG på mig direkt för jag har verkligen inte varit på lektionerna :eye:
September 13, 2001
oxiswoofer wrote: maskinorgienterad programmering och matematisk analys
Prioritera analysen före den andra kursen, om det är den riktiga analyskursen och inte ngn intro grej. Den är svårare.
MaskinOP är lätt, där lär du inte ha några problem. Massa C och ASM, och det lär du ju ha övat på en hel del dom senaste månaderna.
November 22, 2001
Chewie wrote: [quote=oxiswoofer]maskinorgienterad programmering och matematisk analys
Prioritera analysen före den andra kursen, om det är den riktiga analyskursen och inte ngn intro grej. Den är svårare.
MaskinOP är lätt, där lär du inte ha några problem. Massa C och ASM, och det lär du ju ha övat på en hel del dom senaste månaderna.
Det där är iofs sant, analysen är en sur kurs att ha efter sig.
Man använder ju aldrig de grejerna man lär sig i den så den e jobbig att repetera upp.
*vet av erfarenhet*
Jag kommer läsa om kursen nån gång.
1 Guest(s)