October 28, 2004
En tjej i klassen...hon utger sig från att vara någon annan på msn för att ja ska prata med henne. Och då utger hon sig för att vara en snygg tjej (som man ser på hennes visningsbild, så man ska snacka med henne). Samma sak per telefon, hon skickar sms ifrån hemligt nummer och säger att ja ska ringa upp ett visst nummer, sen är det hon. det står //Simon i slutet så då tror man ju att det är min polare simon..
Sen har hon varit utanför mitt hus tydligen. hon pratar KONSTANT om mig med hennes vänner. Så mycket så hennes vänner har bett henne hålla käften. De har även sagt att jag är inte det minsta intresserad, aldrig varit, kommer aldrig bli och har inte en endaste tanke på att bli det heller. Men hon forsätter, det blir allt allvarligare, skumma samtal mitt i natten, hon gör olika msn och lägger till mig och utger sig från att vara någon annan.. Och medans ja skrev detta inlägg fick ja ett samtal ifrån "okänt" nummer, när ja svarade lades det på.
Om hon någonsin kontaktar mig ihuvertaget på något slags sätt, kommer ja att hota att ringa till polisen. Iofs kan de inte göra något, men det funkar alltid som hot.
Hon kan typ hela min jävla barndom, typ hela min familj, vad de arbetar, vad jag heter i mellannam, mitt personnummer och allt, helt fucking creepy.
Om hon fortsätter även EFTER ja sagt till henne, så får ja väl helt enkelt ta saken i egna händer. Och det kan leda till det ena eller det andra..
Har ni några tips på vad man ska göra?
Jag vill vekrligen inte ha någon som helst kontakt ihuvertaget med den tjejjen. Helst av allt skulle ja bara bli glad om ja slapp hennes åsyn ihuvertaget.
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
November 19, 2005
Gör så här:
1. Prata med henne å säg att hon är ful som fan å ser ut som en gaffeltruck.
2. Blocka alla hennes msn, samt tillåt inga andra att adda dig.
Ne men seriöst försök snacka med henne å fråga varför hon håller på som hon gör. Slutar hon inte hota med att ringa te polisen. Du skulle ju kunna be hennes föräldrar snacka med henne?
Eller bara njut å känn dig populär
October 28, 2004
jensa_morini wrote: Gör så här:
1. Prata med henne å säg att hon är ful som fan å ser ut som en gaffeltruck.
2. Blocka alla hennes msn, samt tillåt inga andra att adda dig.Ne men seriöst försök snacka med henne å fråga varför hon håller på som hon gör. Slutar hon inte hota med att ringa te polisen. Du skulle ju kunna be hennes föräldrar snacka med henne?
Eller bara njut å känn dig populär
Snacka med hennes päron skulle jag iofs kunna försöka om det blir värre.
Du, kan säga så här.. denna "tjej" (om hon är ens värd att kallas det) duger inte ens i krig. Så äckligt ful är hon. Jag lever hellre i celibat än någonsin skulle röra henne. Hon är höjden av skabbhet, hon är äcklenas äcklen 😛
October 28, 2004
whak wrote: Vart är bilden?
bilden? menar du vad poängen med det är lr vadå? isf om du menar det så tkr ja det är fruktansvärt obehagligt, hur skulle du känna dig om du vore iaktagen hela tiden även om du är hemma på din heligaste plats av alla? kanske tittar nån i fönstret eller något. Dessutom är tjejjen ja håller på och träffa inte alltför glad över detta, hon tkr det är asläskigt att en tjej kan hålla på så. Killar läser man titt som tätt som följer efter någon.
Iaf, jag hoppas verkligen detta tar ett slut, ja vill förfan kunna sova på nätterna utan att se någon stirra in i mitt fönster... ja kommer typ dö då (fönstret är 50 cm ifrån min säng, kul att se ett par ögon helt plötsligt typ 😛 😕 😮
July 18, 2001
Tallji wrote: [quote=whak]Vart är bilden?
bilden? menar du vad poängen med det är lr vadå? isf om du menar det så tkr ja det är fruktansvärt obehagligt, hur skulle du känna dig om du vore iaktagen hela tiden även om du är hemma på din heligaste plats av alla? kanske tittar nån i fönstret eller något. Dessutom är tjejjen ja håller på och träffa inte alltför glad över detta, hon tkr det är asläskigt att en tjej kan hålla på så. Killar läser man titt som tätt som följer efter någon.
Iaf, jag hoppas verkligen detta tar ett slut, ja vill förfan kunna sova på nätterna utan att se någon stirra in i mitt fönster... ja kommer typ dö då (fönstret är 50 cm ifrån min säng, kul att se ett par ögon helt plötsligt typ 😛 😕 😮
tror nog han menade att han ville se en bild på bruden... en länk till uglypeople.com verkar ju fungera som substitut annars..
October 28, 2004
whoracle wrote: [quote=Tallji][quote=whak]Vart är bilden?
tror nog han menade att han ville se en bild på bruden... en länk till uglypeople.com verkar ju fungera som substitut annars..
ahh sorry för ja missförstod :). Hehe, ja, hon borde kunna läggas upp där.
August 9, 2005
Tallji wrote: Iaf, jag hoppas verkligen detta tar ett slut, ja vill förfan kunna sova på nätterna utan att se någon stirra in i mitt fönster... ja kommer typ dö då (fönstret är 50 cm ifrån min säng, kul att se ett par ögon helt plötsligt typ 😛 😕 😮
Hmm, låter som något från min senaste mardröm. Det var iofs ett grönt, slemmigt monster då, men det kanske det är i ditt fall också?
March 30, 2003
Hon har ju faktiskt kontaktat dig rätt mycket redan...
Du behöver inte blanda in hennes föräldrar eller polisen. Ta kontakt med henne istället och säg det du skrev här. Du tycker att det är obehagligt att någon stalkar dig och har hört att det är hon och dra en vit lögn om nån annan brud eller vad du vill. Hon är vackrast i världen och jättetrevlig men den andra är en gudinna! Var snäll och gör det så smärtfritt som möjligt. Sätt dig alltså inte på msn tillsammans med en polare och skratta åt hur ledsen hon måste bli när du totaldissar henne...
Fast jag kan inte ett skit om sånt här. Gör som du vill.
September 28, 2003
_Bjornstrom_ detta är vad jag skulle säga till dej om du var i Tallji's sits.
Polisanmäla..? Suck, hon är kär i dej, är du inte man nog att säga till personen i fråga kanske.. Ta tag i saken, att dra in polisen i sånt här bevisar vilket fiasko du är. Dessutom så ger det henne en massa problem. Knappast så att hon skulle skada dej eller dylikt.
Tallji, gör som Urax sa, det är nog det bästa tillvägagångssättet. Obesvarad kärlek är jobbigt, gör det inte värre oavsett hur personen ifråga ser ut, är eller whatever.
July 19, 2001
Death On Wings wrote: :D/ BILDER :D/
Ser hon så hemsk ut då ?
Ni kan ju alltid leka doktor O:)
Eller bortförd av utomjordingar :bgrin:
Förutom det skulle det bästa väl vara att snacka seriöst med henne.. Berätta för henne hur dumt hon beter sig och att hon borde skämmas. Det lär nog räcka. Hon blir nog inte den lyckligaste men vafan ska man göra?
November 22, 2005
December 17, 2005
fastbullit wrote: _Bjornstrom_ detta är vad jag skulle säga till dej om du var i Tallji's sits.
Polisanmäla..? Suck, hon är kär i dej, är du inte man nog att säga till personen i fråga kanske.. Ta tag i saken, att dra in polisen i sånt här bevisar vilket fiasko du är. Dessutom så ger det henne en massa problem. Knappast så att hon skulle skada dej eller dylikt.Tallji, gör som Urax sa, det är nog det bästa tillvägagångssättet. Obesvarad kärlek är jobbigt, gör det inte värre oavsett hur personen ifråga ser ut, är eller whatever.
Som jag får bilden av tjejen i mitt huvud, så hade jag inte orkat säga något.. Utan låtit polisen jobba för mina skattepengar i stället. Är väl inget fel med det?, något måste dom ju också få göra....
October 28, 2004
Rokker_Stu wrote: Du kanske borde änga mindre tid på msn och mer med din tjej 🙂
Vilken ålder handlar det om? 15?
Mja, jag är 17, och tjejjen är 18.
Iaf, äntligen är hela jävla fadderliuttan löst, när ja kom hem ifrån jobbet så hade jag två missade samtal och 3 sms ifrån henne. Jag ringde upp, sa"jag varnade dig innan, jag har ringt till polisen och de kommer att söka upp dig närmsta dagarna (jag gjorde det med, de skulle söka upp henne och höra hennes story och så, jag berättade om vad hon håller på, alla samtal och sms gav jag till polisen etc). Hon trodde mig aldrig och fortsatte och fråga i stil med "när ska vi träffas, ska vi ha mys och så?". Jag blev ännu argare och frågade varför i helvete hon tyckte om mig och varför hon ihuvertaget kan tro att att ja har haft en tanke på att tycka om henne.
gissa hennes svar?... Jo "Jag vet att du tkr om mig och jag tkr om dig". Sen sa hon att hon inte vill se mig tsm med tjejjen så hon sitter och pratar massa skit till hennes kompisar som i sin tur berättar.
Jag blev så inåthelvetes jävla sur så jag sa med en riktigt riktigt kall och rikitgt elak och irreterad röst: "Även om du vore den sista så kallade människan på denna jord, skulle jag aldrig ens ha den blekaste tanke på att kunna ens titta på dig, jag mår illa när ja ser på dig, du ser verkligen ut som ett skatbo och du skulle gynna världen om du tog bort ditt ansikte, jag vill dig verkligen inget annat än att du ska dra åt helvete, men när du börjar snacka skit om mig som inte stämmer så att tösen ska bli arg/sur.. du förtjänar inget annat än det sämsta tänkbara, du är för ful för att ens kunna visa dig. Om du ens vågar att kontakta mig ihuvertaget någonsin, så kommer ditt liv bli rent ut sagt ett helvete." sen la jag på.
Visst, jag tog i som fan och så, men tänk er själva i den situationen om hon t.om går på tjejjen. Fick typ raseriutbrott.. och man säger ju. "ärligheten varar längst" och jag var ärlig där ^^^. aja, skönt att detta är löst och hoppas hon verkligen verkligen kommer må så jäkla pissdåligt efter detta [Btw så är the stalker hmm, 19 nu så man undrar varför hon leker som en treåring]. Dessutom kommer polisen komma om ja har tur, så... ÄNTLIGEN är ja fri efter ett års trakasserier... äntligen
March 15, 2004
okej polisen var nog lite hårt o kalla in 😉
och utskällningen var också väldigt hård! hoppas det inte slås tillbaks på dig om hon säger till polisen att du hotat henne eller nåt.
Båda dom grejerna var lite väl hårt 😛 antingen polisen eller värsta utskällningen, båda kan vara lite självmordsframkallande.
2 Guest(s)