October 28, 2004
maedhros wrote: okej polisen var nog lite hårt o kalla in 😉
och utskällningen var också väldigt hård! hoppas det inte slås tillbaks på dig om hon säger till polisen att du hotat henne eller nåt.Båda dom grejerna var lite väl hårt 😛 antingen polisen eller värsta utskällningen, båda kan vara lite självmordsframkallande.
Ja jag vet, försökte förklara lungt och sansat ibörjan, men hon fortsatte, så ska man göra något får man göra det själv och då med kraft och styrka.. tyvärr är det så. Hon bör lära sig en fet läxa av det här, så hon inte håller på fler gånger...
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 28, 2004
Lodisen wrote: Svartsjukedrama kommer uppstå, sedan går tösen bärsärkargång, tyvär.
Mja, ja tror inte hon kommer bli svartsjuk då direkt när ja fick reda på att hon var besatt i mig så sa ja det till henne, vi skrattade åt henne och sa att hon måste vara helt galen. redan sagt dessutom vad ja skrev tidigare o hon tog det lungt. Så att tösen är svartsjuk tror jag verkligen inte.
February 1, 2002
jensa_morini wrote:
Eller bara njut å känn dig populär
Det gör man inte, lovar .. har varit med om samma sak fast i mindre skala.
Helt sjuk känsla av att vara "övervakad" hela tiden, för mig så blev det så bra att den personen flyttade kort efter så jag slapp kontakta folk om det.
Då va jag nog bara 13-14 också.
August 9, 2005
Hon måste ju vara sinnessjuk. Det var bra att du verkligen sa ifrån! Pratar du med henne igen så kanske du borde poängtera att det var hennes beteende som var oacceptabelt, och att det inte hade fått dig att gilla henne även om hon hade varit snygg. (För det hade det väl inte? 🙂 )
October 31, 2003
jensa_morini wrote: Gör så här:
1. Prata med henne å säg att hon är ful som fan å ser ut som en gaffeltruck.
2. Blocka alla hennes msn, samt tillåt inga andra att adda dig.Ne men seriöst försök snacka med henne å fråga varför hon håller på som hon gör. Slutar hon inte hota med att ringa te polisen. Du skulle ju kunna be hennes föräldrar snacka med henne?
Eller bara njut å känn dig populär
Gaffeltruckar är fina!!
October 17, 2004
tsss. Sånna här problem löser man igen att låtsas vara snäll ett litet tag, få tjeje naken och när man ska börja trycker man upp den i pruppen utan att hon är beredd. Funkar skitbra som avtändare.
Det finns en jävligt stor chans att det funkar, men en jävligt liten chans att hon tycker om det och då blir det knas...
October 28, 2004
dupa666 wrote: tsss. Sånna här problem löser man igen att låtsas vara snäll ett litet tag, få tjeje naken och när man ska börja trycker man upp den i pruppen utan att hon är beredd. Funkar skitbra som avtändare.
Det finns en jävligt stor chans att det funkar, men en jävligt liten chans att hon tycker om det och då blir det knas...
en fråga... vad i helvete menar du?
August 2, 2001
Tallji wrote: [quote=dupa666]tsss. Sånna här problem löser man igen att låtsas vara snäll ett litet tag, få tjeje naken och när man ska börja trycker man upp den i pruppen utan att hon är beredd. Funkar skitbra som avtändare.
en fråga... vad i h*****e menar du?
Gissar att han syftar på...
October 17, 2004
May 10, 2002
nXsty wrote: [quote=Tallji][quote=dupa666]tsss. Sånna här problem löser man igen att låtsas vara snäll ett litet tag, få tjeje naken och när man ska börja trycker man upp den i pruppen utan att hon är beredd. Funkar skitbra som avtändare.
en fråga... vad i h*****e menar du?
Gissar att han syftar på...
ÄÄSREJP!!!!!! :eye: :eye: :eye:
June 17, 2005
jobbigt, berätta att det aldrig kan bli ni helt enkelt försök få henne att förstå.
sen så kan du visa på olika sätt så hon ser hur "rutten" du är som människa så hon helt enkelt tänker: jävlar va fel jag hade om den där onda människan, fast e hon psykad kanske hon försöker skada dig.
bara säga fuck you vore väll bäst men hon verkar ju inte fatta, sån där 3åring "crush" som inte ens går ur om du skulle elda upp hela hennes hus och döda allt hon kände mm
hoppas på polisen, annars får du gå till hennes päron och förklara hela situationen!
1 Guest(s)