July 18, 2003
Tjenare!
Jag har fått jobb i Oslo från tisdag och jag flyger från Arlanda imorgon kl 17:00.
Problem!
Jag har ingenstans att bo! Jag har boende för en vecka via min mammas kompis men sen måste jag hitta något annat. Känner ni någon i oslo som kan tänka sig ha en trevlig social kille på 19 år som innaboende? Jag har jobbet fram till den 21:dec så jag söker helst för hela den tiden. Men även kortare!
Hade tänkt att betala ~3000 nok men om ni känner någon fråga vad dem vill ha så ska vi nog kunna komma överens.
Är en seriös kille som åker till Oslo för att tjäna pengar, inte festa. Är ypperligt snäll
Vet ni någon som kan hjälpa mig?
// Tim Eriksson
Svara i tråden eller på mobilen: 0732439098
April 14, 2002
Jag känner igen men vet att jag sett på forum och dyligt hur folk varit i din sits och minsann hittat folk att bo hos. Så mitt tips är att leta runt lite på google och försöka komma i kontakt med andra som ska till Oslo.
Får man, av ren nyfikenhet, fråga vad du ska jobba med? 🙂
July 18, 2003
Det är mååånga forum och trådar om folk som söker boende, som den här tråden men mycket sällan det finns lediga platser 😉
Har kollat på mååånga ställen och googlar ihjäl mig. 🙁
Jag ska jobba för http://www.scandinavianlife.no.....ramService
Jag ska kontrollera så att allt blir rät och paketera ungefär. Fick jobbet via en tråd på freeride.
Halkade in på jobbet via ett bananskal :S
July 18, 2003
Slänger in en till fråga:
Hur ska jag göra med min lön?!
Jag har inte hunnit fixat den där skattelappen så min skatt kommer bli knas. Kan jag ta min lön till mitt svenska konto? Eller kan jag kringå det här problemet via att ställa min kompis konto som mitt lönekonto?=
Vet inte hur jag ska göra..
1 Guest(s)