July 18, 2003
Hejsan!
Är på jakt efter en ny bräda då jag köpte nyss blev lite för smal, kollade lite på ebay och hittade den är hillen som säljer en Burton T6 164w - Perfekt för mig.
Är den här köparen att lita på tror ni? Kan igentligen 0 om ebay men har har varit medlem i 4 år och gjort över 200 äffärer med bra feedback. Måste ju vara reko ?
Samt hur är det med tullen... Kommer jag åka på moms och så tror ni? Och vad kan jag göra föra att undvika det.
Ska kolla upp frakten, tror den går på 70 dollar.
July 18, 2003
Bjornstrom wrote: Om han kryssar i gift på paketet, så kommer du inte åka på tull.. Bara säg åt honom att göra det..
Feedback: 99.6% Positive
Ja han är seriös (så vitt man kan se). Frakten kostar 30 dollar inom usa.. Så räkna med minst 90 dollar hit till Sverige..
Tack!
October 17, 2004
October 17, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=dupa666]Skulle inte satsa på att du klarar dig utan tull dock. Nått så stort, tungt och speciellt format som en bräda kan lätt fastna.
Om det ska gå igenom måste han sätta det som gift och ett värde under 500 spänn
Ja? Är väl ingen svårighet precis?
Vad jag menade var att nått som är så pass stort som en bräda kan fånga tullens uppmärksamhet
December 17, 2005
dupa666 wrote: [quote=Bjornstrom][quote=dupa666]Skulle inte satsa på att du klarar dig utan tull dock. Nått så stort, tungt och speciellt format som en bräda kan lätt fastna.
Om det ska gå igenom måste han sätta det som gift och ett värde under 500 spänn
Ja? Är väl ingen svårighet precis?
Vad jag menade var att nått som är så pass stort som en bräda kan fånga tullens uppmärksamhet
Varför det?
1 Guest(s)