October 26, 2003
sist var mitt problem att ja inte kunde sova.. nu är de nå nytt.. va fan ska ja ta mig till.. det är lördag och jag har gått och blivit sjuk!!..
Inte nog med att jag har feber.. mår dessutom illa... som om de inte vore allt.. så har man mensverk.. förlåt om jag är frispråkig..
men jag behöver verkligen uppmuntras.. nån?
August 19, 2001
Jag har ont i magen 😀
Hmm vad kan man göra. Smäll i dig ett par pannodil. Lägg dig mycket bekvämt framför tvn och kolla på nån bra film eller nått.
Eller så låter du pojken din skämma bort dig. Han kan va din lilla slav. Så kan du ligga där framför tvn och tillfriskna!
October 26, 2003
JuLmUnD wrote: Jag har ont i magen 😀
Hmm vad kan man göra. Smäll i dig ett par pannodil. Lägg dig mycket bekvämt framför tvn och kolla på nån bra film eller nått.
Eller så låter du pojken din skämma bort dig. Han kan va din lilla slav. Så kan du ligga där framför tvn och tillfriskna!
han skulle gjort det... ifall han inte vore 20 mil ifrån mig.. 🙁
ja är alldeles ensam.. 🙁
October 26, 2003
copulator wrote: ja det e inte mycket att göra ta en alvedon och sätt dej och vila e tag.
om det kan uppmuntra så har man själv en hjärn tumör och mår illa konstant och har feber själv ochså. det finns alltid folk som mår sämre brukar jag säja allafall.
jo.. ja brukar oxå tänka så.. hm.. en hjärntumör.. stackare.. då kan ja förstå att du inte har det lätt..
mm.. får väl lägga mig o vila eller nåt..
August 19, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=JuLmUnD]Jag har ont i magen 😀
han skulle gjort det... ifall han inte vore 20 mil ifrån mig.. 🙁
ja är alldeles ensam.. 🙁
Hmm de var illa. Vad gör han 20 mil ifrån dig när han behövs? 😀
December 25, 2000
Bädda ner dig och sätt på någon skön cd på passligt låg volym och så försöker du sova/vila. Kanske läsa någon bok också, gärna något spännande då brukar man inte tänka så mycket på att man är sjuk. (Beror iof på hur sjuk man är.)
Om du inte kan sova gör som undac föreslog, ungefär vad jag brukar göra.
October 11, 2002
copulator wrote: ja det e inte mycket att göra ta en alvedon och sätt dej och vila e tag.
om det kan uppmuntra så har man själv en hjärn tumör och mår illa konstant och har feber själv ochså. det finns alltid folk som mår sämre brukar jag säja allafall.
Hur i? Har du en hjärntumör och sitter och skriver på NH? Är inte det ganska allvarligt? :cy:
December 15, 2002
UndaC wrote: [quote=Smirnoff]Jag har uber gener.
Blir max sjuk 1gång per år.
Samma här, blir aldrig sjuk.
Huvudvärk åker jag ofta på dock.
Men å andra sidan tigger jag om det när jag sitter framför datorn i ett mörkt rum flera timmar om dagen. 😉
tänd lyset då 🙄
Blir inte heller sjuk så ofta. Typ feber en gång om året
November 29, 2001
Extatic wrote: [quote=UndaC][quote=Smirnoff]Jag har uber gener.
Blir max sjuk 1gång per år.
Samma här, blir aldrig sjuk.
Huvudvärk åker jag ofta på dock.
Men å andra sidan tigger jag om det när jag sitter framför datorn i ett mörkt rum flera timmar om dagen. 😉
tänd lyset då 🙄
Blir inte heller sjuk så ofta. Typ feber en gång om året
jobbiga reflektioner i skärmen du vet
plus, orka gå till strömbrytaren 😉
2 Guest(s)