April 4, 2003
May 19, 2003
Jiggly wrote: [quote=copulator]ja det e inte mycket att göra ta en alvedon och sätt dej och vila e tag.
om det kan uppmuntra så har man själv en hjärn tumör och mår illa konstant och har feber själv ochså. det finns alltid folk som mår sämre brukar jag säja allafall.
Hur i? Har du en hjärntumör och sitter och skriver på NH? Är inte det ganska allvarligt? :cy:
det är ganska alvarligt men den hadde inte spridigt sej har typ 80% chans. går fortfarande på cellgifter.
orkar inget annat än att typ sitta vid burken hela dagarna.
😀
October 22, 2002
copulator wrote: [quote=Jiggly][quote=copulator]ja det e inte mycket att göra ta en alvedon och sätt dej och vila e tag.
om det kan uppmuntra så har man själv en hjärn tumör och mår illa konstant och har feber själv ochså. det finns alltid folk som mår sämre brukar jag säja allafall.
Hur i? Har du en hjärntumör och sitter och skriver på NH? Är inte det ganska allvarligt? :cy:
det är ganska alvarligt men den hadde inte spridigt sej har typ 80% chans. går fortfarande på cellgifter.
orkar inget annat än att typ sitta vid burken hela dagarna.
😀
lycka till.... 😛
October 26, 2003
Callister wrote: Köp en stor god pizza om du är hungrig.. 🙂
nehmen det jag brukar göra är att ta ett RIKTIGT varmt bad med eucaluptus(ok typ 200 stavfel där)
Det hjälper jag lovar.. mot allting 🙂
en pizza är ju itne att rekomendera när man är magsjuk.. 🙂
skulle gärna ta ett varmt bad nu.. men som sagt.. de enda ja kan göra är o duscha..
October 26, 2003
ViU wrote: Bädda ner dig och sätt på någon skön cd på passligt låg volym och så försöker du sova/vila. Kanske läsa någon bok också, gärna något spännande då brukar man inte tänka så mycket på att man är sjuk. (Beror iof på hur sjuk man är.)
Om du inte kan sova gör som undac föreslog, ungefär vad jag brukar göra.
tack för tipsen... låg o lyssna på massa musik.. (har en lillebror som leker dj .. som nyss köpt sig en mixer) väldigt bra och snällt att han spelar massor av mysmusik på nehaglig ljudnivå.. 🙂
känner mig lite bättre nu efter att ha vilat.. men iaf.. nu. åter till sängen!.
November 29, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=the_proffs]det e bra man ska känna att man lever 😀
kanske de.. men du vet inte hur hemskt de är mensverk.. jag avgudar dom tjejer som knappt har ont.. 🙂 Och ni killar borde avguda ALLA tjejer för att ni slipper skiten.. 🙂
avundas snarare 😉
October 26, 2003
JuLmUnD wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=JuLmUnD]Jag har ont i magen 😀
Hmm vad kan man göra. Smäll i dig ett par pannodil. Lägg dig mycket bekvämt framför tvn och kolla på nån bra film eller nått.
Eller så låter du pojken din skämma bort dig. Han kan va din lilla slav. Så kan du ligga där framför tvn och tillfriskna!
han skulle gjort det... ifall han inte vore 20 mil ifrån mig.. 🙁
ja är alldeles ensam.. 🙁
Hmm de var illa. Vad gör han 20 mil ifrån dig när han behövs? 😀
han bor där.. *s*.. o ja bor här.. tyvärr..
October 26, 2003
UndaC wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs]det e bra man ska känna att man lever 😀
kanske de.. men du vet inte hur hemskt de är mensverk.. jag avgudar dom tjejer som knappt har ont.. 🙂 Och ni killar borde avguda ALLA tjejer för att ni slipper skiten.. 🙂
avundas snarare 😉
jasså?
April 4, 2003
men nu är det ju så att det är vetenskapligt bevisat att kvinnor har högre smärttröskel än män 😛
Edit: öö tvärtom 😀
October 22, 2002
vi har andra missär...
titta hit istället http://www.alldays.com
November 16, 2002
the_proffs wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs]det e bra man ska känna att man lever 😀
men nu är det ju så att det är vetenskapligt bevisat att kvinnor har högre smärttröskel än män 😛
Det där köper jag inte, kvinnor gnäller ju så fort man kittlar dem lr nått för att det gör ont etc
April 4, 2003
Metz wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs]det e bra man ska känna att man lever 😀
Det där köper jag inte, kvinnor gnäller ju så fort man kittlar dem lr nått för att det gör ont etc
ojj det är ju tvärtom bevisat att män har högre smärttröskel *allmänt hjärndöd*
1 Guest(s)