August 20, 2001
Super-Svensson wrote: [quote=Blekingen][quote=DiDi][quote=Super-Svensson]Ni brudar borde vara glada att det inte är kladdigt i sängen när ni vaknar..
Vad brukar du pyssla med på natten?
Herregud! Förstår du inte, han äter tårta ju!
Vad annars?! 😕
Jaha... jag trodde han stickade...
October 26, 2003
Metz wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs]det e bra man ska känna att man lever 😀
kanske de.. men du vet inte hur hemskt de är mensverk.. jag avgudar dom tjejer som knappt har ont.. 🙂 Och ni killar borde avguda ALLA tjejer för att ni slipper skiten.. 🙂
men nu är det ju så att det är vetenskapligt bevisat att kvinnor har högre smärttröskel än män 😛
Det där köper jag inte, kvinnor gnäller ju så fort man kittlar dem lr nått för att det gör ont etc
vem fan skulle inte gnälla om man var på väg o klämma ut en unge på 3-4- kg? *s*..
nä..
men annars håller ja med.. tjejer gnäller ALLTID... men de gör ju ja oxå ibland.. men ja erkänner de iaf..
July 26, 2003
BubbleAng3L wrote: vem fan skulle inte gnälla om man var på väg o klämma ut en unge på 3-4- kg? *s*..
nä..
men annars håller ja med.. tjejer gnäller ALLTID... men de gör ju ja oxå ibland.. men ja erkänner de iaf..
Det är lugnt. Det är klart att du inte kan vara perfekt, du är ju faktiskt av fel kön.
October 26, 2003
Blekingen wrote: [quote=BubbleAng3L]vem fan skulle inte gnälla om man var på väg o klämma ut en unge på 3-4- kg? *s*..
nä..
Det är lugnt. Det är klart att du inte kan vara perfekt, du är ju faktiskt av fel kön.
precis... 🙂
October 26, 2003
Blekingen wrote: Vad är jag nu... Vad säger man?
"Maskulist"?
Mansgris, idiot, pucko, eller bara "en okänslig idiot"?
Det är tur att du har kontroll över dina aggressioner i alla fall... till skillnad från vissa.
I så fall är ja väl oxå de.. ja ser bara nackdeler mad att vara tjej just nu.. man får tuttar när man minst anar de.. sen droppar de blod från oss en gång i månaden.. plus att tonårshumöret är inte att rekommendera..
(ja.. ja var en riktigt pojkflicka när ja var liten)
hoppas ja bara får pojkar.. *s*.
October 26, 2003
macrus wrote: Försök sova eller se film sitt inte vid datorn iaf, det värsta man kan göra ju.
När man är sjuk ska man ligga i sängen o sova eller vila. 🙂
Men godis och läsk.. men eftersom du var magsjuk nu så kanske man inte ska äta godis. 😛
ja har sovit o kollat film jättelänge.. kände mig lite piggare nu.. så ja satta mig här en stund.. i värsta fall kan ja ju vinkla skärmen o ligga i sängen samtidigt så.. 😉
5 Guest(s)