July 13, 2002
Super-Svensson wrote: Ni brudar borde vara glada att det inte är kladdigt i sängen när ni vaknar..
Faen va detaljrika drömmar du måste ha då... har aldrig hänt mig :D, visste inte ens att det kunde hända 🙄
Får väl rasta draken innan du somnar lr nått så kanske du slipepr det 8)
July 18, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=macrus]Försök sova eller se film sitt inte vid datorn iaf, det värsta man kan göra ju.
När man är sjuk ska man ligga i sängen o sova eller vila. 🙂
Men godis och läsk.. men eftersom du var magsjuk nu så kanske man inte ska äta godis. 😛
ja har sovit o kollat film jättelänge.. kände mig lite piggare nu.. så ja satta mig här en stund.. i värsta fall kan ja ju vinkla skärmen o ligga i sängen samtidigt så.. 😉
Piggare efter film?? :cy:
October 26, 2003
Frodo wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=macrus]Försök sova eller se film sitt inte vid datorn iaf, det värsta man kan göra ju.
När man är sjuk ska man ligga i sängen o sova eller vila. 🙂
Men godis och läsk.. men eftersom du var magsjuk nu så kanske man inte ska äta godis. 😛
ja har sovit o kollat film jättelänge.. kände mig lite piggare nu.. så ja satta mig här en stund.. i värsta fall kan ja ju vinkla skärmen o ligga i sängen samtidigt så.. 😉
Piggare efter film?? :cy:
nä.. efter att ha sovit..
July 18, 2003
Elias667 wrote: [quote=Super-Svensson]Ni brudar borde vara glada att det inte är kladdigt i sängen när ni vaknar..
Faen va detaljrika drömmar du måste ha då... har aldrig hänt mig :D, visste inte ens att det kunde hända 🙄
Får väl rasta draken innan du somnar lr nått så kanske du slipepr det 8)
Har aldrig hänt mig heller 😛
"Rasta draken", wooo
November 16, 2002
Blekingen wrote: [quote=BubbleAng3L]ja har sovit o kollat film jättelänge.. kände mig lite piggare nu.. så ja satta mig här en stund.. i värsta fall kan ja ju vinkla skärmen o ligga i sängen samtidigt så.. 😉
Är det bara jag som undrar om hon har webcam...?
*Undrar* 😀
4 Guest(s)